news-background
news-background

تام کروز بدلکاری Mission: Impossible 7 با موتورسیکلت را در روز اول فیلمبرداری کرده است؛ کروز مشتاق همکاری با اسکارلت جوهانسن «کاریزماتیک» و «بااستعداد»

کروز خطرناک‌ترین بدلکاری «مأموریت غیرممکن ۷» را در روز اول فیلمبرداری کرده است.

«کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) می‌گوید «تام کروز» خطرناک‌ترین بدلکاری فیلم را در روز اول فیلمبرداری کرده است. در این صحنه کروز با موتورسیکلت از روی لبه یک صخره می‌پرد و پس از سقوط آزاد چترش را باز می‌کند.

مک‌کواری اوایل ماه ژوئن به «امپایر» گفته بود: «فیلمبرداری آن در روز اول به ما فرصت زیادی داد تا درک کنیم چرا [ایتان هانت با بازی کروز] چنین کاری می‌کند. اگر دست نگه می‌داشتیم و به روش سنتی این فیلم‌ها را می‌ساختیم، هرگز متوجه نمی‌شدید، به این دلیل ساده که اتفاقی زنده و جاندار است.»

فیلمبرداری این صحنه در روز اول با این حال برای کروز علت دیگری داشته است. در صورتی که این پروژه ۲۰۰ میلیون دلاری در میانه فیلمبرداری به دلیل مصدومیت کروز متوقف می‌شد، بودجه بیشتری اتلاف می‌شد. تولید قسمت ششم کروز را از ناحیه مچ پا مصدوم کرده بود.

کروز در مصاحبه جدیدی با «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «[با فیلمبرداری صحنه بدلکاری در روز اول] می‌دانستیم که آیا ادامه می‌دهیم یا نه. [می‌گفتیم] بیایید روز اول متوجه شویم! بیایید در روز اول متوجه شویم که چه اتفاقی می‌افتد: آیا ادامه می‌دهیم یا فیلمنامه را به شکل اساسی بازنویسی می‌کنیم؟»

کروز اضافه می‌کند: «تمرین می‌کردم و آماده بودم. وقتی چنین صحنه‌ای را می‌سازید باید خیلی سریع عمل کنید. وقتی در حال آماده‌سازی بودیم برای من بسیار مهم بود که اولین صحنه باشد. نمی‌خواستم آن را رها کنم و به سراغ چیزهای دیگر بروم در حالی که ذهنم جای دیگری باشد. همه آماده بودند.»

کروز دو سال پیش در مورد این صحنه گفته بود: «اگر باد با شدت می‌وزید، ممکن بود مرا از روی رمپ پرتاب کند. هلی‌کوپتری [که صحنه را فیلمبرداری می‌کرد] مشکل ایجاد می‌کرد، چون نمی‌خواستم با تمام سرعت مسیر رمپ را بپیمایم و به سنگ برخورد کنم. یا اگر به شکل عجیبی از رمپ جدا می‌شدم، نمی‌دانستیم که برای موتور چه پیش خواهد آمد. به محض اینکه از رمپ جدا می‌شدم شش ثانیه وقت داشتم تا چتر نجات را بکشم و باید خودم را از موتور جدا می‌کردم. اگر جدا نمی‌کردم فرجام ناگواری پیش می‌آمد.»

«ایتان هانت» و گروه آی‌ام‌اف در قسمت هفتم خطرناک‌ترین مأموریت خود را آغاز می‌کنند تا سلاح وحشتناکی که بشریت را تهدید می‌کند ردیابی کنند. با به خطر افتادن آینده و سرنوشت جهان و از راه رسیدن اشراری از گذشته ایتان، رقابتی مرگبار در سراسر دنیا شکل می‌گیرد. اتان در مواجهه با دشمنی مرموز و قدرتمند به نام گابریل، چاره‌ای ندارد جز اینکه تصور کند هیچ چیزی نمی‌تواند مهم‌تر از مأموریت او باشد – حتی زندگی انسان‌هایی که دوستشان دارد.

کروز در بخش دیگری از مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» به اظهار تمایل «اسکارلت جوهانسن» به همکاری با او واکنش نشان می‌دهد. بازیگر و تهیه‌کننده ۶۰ ساله می‌گوید خیلی دوست دارد که فیلمی با جوهانسن بسازد: «خیلی دوست دارم که فیلمی با او بسازم! می‌خواسته‌ام که فیلمی با او بسازم. او به‌شدت با استعداد است. بسیار کاریزماتیک و باذوق است. به وضوح توانایی جسمانی بسیار خوبی دارد.» بازیگر ۳۸ ساله «استروید سیتی» (Asteroid City) به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که بازیگر «رؤیایی» او «تام کروز است.

«هیلی آت‌ول» در نقش گریس، «سایمون پگ» در نقش بنجی، «وینگ ریمز» در نقش لوتر، «ربکا فرگوسن» در نقش ایلسا، «ونسا کربی» در نقش الانا، «هنری چرنی» در نقش یوجین، «شی ویگام» در نقش جسپر، «گرگ تارزان دیویس» در نقش دگاس، و «پام کلمنتیف» در نقش پاریس دیگر بازیگران «مأموریت غیرممکن ۷» خواهند بود. «راب دلانی»، «ایندیرا وارما»، «چارلز پارنل»، «ماریلا گاریگا» و‌ «کری الوس» فهرست بازیگران این دنباله را کامل می‌کنند.

«مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول» ۱۴ ژوئیه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید