news-background
news-background

دن استیونز جانشین جاستین رویلند در Solar Opposites شد؛ هولو به دنبال کنار گذاشتن خالق Rick and Morty از تمامی نقش‌ها

استیونز جانشین رویلند در سریال «مخالفان خورشیدی» شد.

«دن استیونز» در فصل چهارم سریال «مخالفان خورشیدی» (Solar Opposites) برای شخصیت کوروو صداپیشگی می‌کند. او در این نقش جانشین «جاستین رویلند» خالق سریال شده که در ماه ژانویه به دلیل مطرح شدن اتهام خشونت خانگی کنار گذاشته شد.

شخصیت کوروو یک بیگانه فضایی است که همیشه از زندگی روی زمین اظهار بیزاری می‌کند. او سخت در تلاش است سفینه فضایی خود را تعمیر کند و به سیاره دیگری برود. «توماس میدلدیچ»، «شان جیامبرون» و «ماری مک» دیگر صداپیشگان سریال خواهند بود.

فصل چهارم «مخالفان خورشیدی» در قالب ۱۱ اپیزود ساخته شده و ۱۴ آگست پخش خواهد شد. در روز ولنتاین سال ۲۰۲۴ اپیزود ویژه‌ای برای این فصل پخش می‌شود. این سریال از حالا سفارش ساخت فصل پنجم را دریافت کرده است.

اتهام خشونت خانگی به دلیل کافی نبودن مدارک رد شده اما رویلند به دنیای «ریک و مورتی» (Rick and Morty) نیز بازنخواهد گشت. «مایکل اوونلین» مدیر شبکه ادالت سوییم هفته پیش در مصاحبه با نشریه فرانسوی «پرمی‌یر» گفته بود که رویلند در این سریال جایگزین خواهد شد: «او در صداپیشگی جایگزین خواهد شد.» او توضیح می‌دهد: «صداپیشگی طبیعتاً برای یک سریال انیمیشن بسیار مهم است. و البته، هیچ‌یک از ما دوست نداشتیم چنین اتفاقاتی را تجربه کنیم. اما مدت زیادی است که در انیمیشن‌سازی فعالیت می‌کنم، و می‌دانم که بخش‌های مختلفی باید در کنار هم قرار بگیرند تا یک سریال ساخته شود. اگر صداها بخش مهمی باشند، از طرف دیگر نویسندگی شخصیت‌ها و طراحی آن‌ها نیز مهم است... دلیلی ندارد فکر کنم که این انتقال موفقیت‌آمیز خواهد بود.»

تهیه‌کننده دیگر «ریک و مورتی» اضافه می‌کند که در این «وضعیت منحصربه‌فرد» با تغییر صداپیشه سریال حتی پیشرفت خواهد کرد: «و با این حال ما شخصیت را می‌شناسیم. حتی فکر می‌کنم برای «ریک و مورتی» بهتر عمل خواهیم کرد... مشکلی پیش نخواهد آمد. عالی خواهد بود.»

فصل هفتم «ریک و مورتی» تا پایان سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۵۵

متأسفانه در آمریکا متهم شدن مساوی با محکوم شدن است!

نمایش اسپویل
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۲

کنسل کالچر اینجا ، کنسل کالچر اونجا ، کنسل کالچر همه جا ؛ به شدت سینما موزیک و ... رو دوست دارم ولی زندگی شخصی هنرمند به من ربط نداره و هیچ علاقه ای به دونستن جزئیاتش ندارم ، این حقو ندارید به این دلایل شخصیت رو از من بگیرید

نمایش اسپویل
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۸

جالب اینجاس که طرف بی‌گناهیش ثابت شده ولی دیدن بهترین موقعیته تا طرف رو به طور کامل کنسل کنن...

نمایش اسپویل