news-background
news-background

الیور استون: John Wick 4 «تهوع‌آور» است؛ فیلم‌های مارول «قابل‌باور» نیستند

کارگردان «جی‌اف‌کی» فیلم «جان ویک» را «تهوع‌آور» می‌داند.

«الیور استون» کارگردان فیلم‌هایی چون «جی‌اف‌کی» (JFK)، «قاتلین بالفطره» (Natural Born Killers) و «نیکسون» (Nixon) در مصاحبه با «ورایتی» از بلاکباسترهای هالیوود انتقاد کرده و «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) را «فراتر از تصور تهوع‌آور» خوانده است.

استون می گوید: ««جان ویک ۴» را در هواپیما دیدم. سروصدایش را بگو. به نظر من فیلم فراتر از تصور تهوع‌آور است. تهوع‌آور. نمی‌دانم مردم چه فکری می‌کنند. شاید وقتی بچه بودم «جی.آی. جو» را می‌دیدم. اما [کیانو ریوز] شاید سیصد یا چهارصد نفر را در این فیلم لعنتی می‌کشد. و به عنوان یک کهنه‌سرباز می‌توانم به شما بگویم که حتی یکی از آن‌ها قابل‌باور نیست. متوجه هستم که این یک فیلم است، اما بیشتر به بازی ویدیویی شبیه است تا فیلم. تماسش با واقعیت را از دست داده.»

استون ادامه می‌دهد: «شاید مخاطب بازی ویدیویی را دوست دارد. اما من آن را کسالت‌آور دیدم. چند ماشین باید تصادف کند؟ چند بار بدلکاری لازم است؟ تفاوت «سریع و خشن» (Fast and Furious) با فیلم‌های دیگر چیست؟ فقط فیلمی از پس فیلمی دیگر است. چه شخصیت‌های ابرانسان مارول باشد چه «جان ویک»، تفاوتی نمی‌کند. قابل‌باور نیست.»

«درک کولستاد» پدید‌آورنده «جان ویک» و «چاد استاهلسکی» که یکی از بدلکاران هالیوود بوده کارگردان این چندگانه است. ویک در قسمت چهارم ۱۵۱ نفر و در مجموع ۴۵۰ نفر را در چهار فیلم می‌کشد. این چندگانه به تازگی از فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری عبور کرده است.

ریوز چند سال پیش در مصاحبه با مجله «اوکی» به این پرسش پاسخ داده بود که تا چه زمانی مایل است به بازی در نقش «جان ویک» ادامه دهد: «تا وقتی که پاهایم توان حرکت داشته باشند. تا وقتی که مخاطبین بخواهند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶

دو کلمه از رفیق نادر طالب زاده و بسیجی یانکیمون

نمایش اسپویل
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۷

همون انتقادی که منم گفته بودم. واقعا انگار داری بازی رو روی سطح آسان بازی میکنی!!! شبیه بازی شده بود

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۳۴

چه بی ادب خودت تهوع آوری مرد این جور نظریاتت رو برای خودت نگه دار

نمایش اسپویل