news-background
news-background

کارگردان Mission: Impossible می‌گوید چندگانه ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد

قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» به زودی اکران می‌شود.

فیلم «مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) هفتمین قسمت از چندگانه اکشن «تام کروز» است که به زودی در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. تولید این دنباله با موانع متعددی در جین پاندمی مواجه شد اما کروز بلافاصله پس از پایان آن پروژه به سراغ فیلمبرداری قسمت هشتم رفت. اما بنا بر گزارش‌های غیررسمی اعتصاب نویسندگان مانع پیشرفت این فیلم شده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که کروز پس از قسمت هشتم با شخصیت «ایتان هانت» وداع خواهد کرد اما «کریستفر مک‌کواری» کارگردان چندگانه در مصاحبه با «فندنگو» می‌گوید این مجموعه فیلم ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد.

صفحه توییتر «فندنگو» می‌نویسد: ««کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن» به «فندنگو» می‌گوید «موقعیت‌یابی تخمینی» ۱ و ۲ پایان چندگانه نیستند و آن‌ها از حالا ایده‌هایی برای آینده دارند.»

بر این اساس به نظر می‌رسد که کروز ۶۰ ساله آماده بدرون گفتن با نقش هانت نیست و پرش از ارتفاع و بدلکاری‌های خطرناک قسمت هفتم او را چند سال جوان‌تر کرده باشد. قسمت هفتم با ۱۵۶ دقیقه طولانی‌ترین قسمت چندگانه خواهد بود.

«سایمون پگ»، «وینگ ریمز»، «ربکا فرگوسن»، و «ونسا کربی» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» خواهند بود. چهره‌های جدید چندگانه نیز «هیلی آت‌ول» و «پام کلمنتیف» بوده‌اند.

«موقعیت‌یابی تخمینی قسمت دوم» (Dead Reckoning Part Two) تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. قسمت هفتم ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ روی پرده خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید