news-background
news-background

نتفلیکس فصل دوم سریال Fubar آرنولد شوارتزنگر را می‌سازد

فصل دوم «فوبار» ساخته می‌شود.

نتفلیکس در جریان برگزاری رویداد تودوم تولید فصل دوم سریال جاسوسی و ماجراجویانه «فوبار» (FUBAR) «آرنولد شوارتزنگر» را تأیید کرد. «فوبار» اولین سریال متن-محور کارنامه بازیگر «نابودگر» (Terminator) است و ۲۵ مه پخش شد.

«نیک سانتورا» نویسنده‌ این سریال در مورد یک پدر با بازی شوارزنگر و دختر با بازی باربارو است که متوجه می‌شوند سال‌هاست به صورت مخفیانه برای سازمان سیا کار می‌کنند و سراسر رابطه‌شان از دروغ و نیرنگ تشکیل شده. شوارتزنگر در کنار سانتورا که سابقه نویسندگی «سوپرانوها» (The Sopranos) و «فرار از زندان» (Prison Break) را دارد یکی از تهیه‌کنندگان سریال است.

«مانیکا باربارو»، «جر باروکل»، «فورچن فایمستر»، «گابریل لونا»، «اندی باکلی»، «باربارا ایو هریس»، «تراویس ون وینکل» و «فابیانا اودنیو» دیگر بازیگران سریال در فصل اول بودند.

شوارتزنگر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود تمایل ندارد چندگانه «نابودگر» را ادامه دهد: «چندگانه تمام نشده. [کار] من [با چندگانه] تمام شده. این پیام را واضح و روشن دریافت کردم که دنیا می‌خواهد «نابودگر» با مضمون دیگری ادامه پیدا کند. یک نفر باید یک ایده بزرگ مطرح کند. «نابودگر» موفقیت من را تا حد زیادی رقم زده، بنابراین همیشه با اشتیاق به آن نگاه می‌کنم.»

شوارتزنگر پس از «سیلوستر استالونه» که با «شاه تولسا» (Tulsa King) راهی تلویزیون شد، با «فوبار» اولین سریال را تجربه کرد. او پیش‌تر رقابتش در دهه ۱۹۸۰ را به یاد آورده و  اعتراف کرده بود که استالونه ستاره اکشن «برتری» بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید