news-background
news-background

سارا پولی فیلم لایو-اکشن Bambi را برای دیزنی کارگردانی می‌کند

کارگردان «حرف‌های زنانه» با دیزنی وارد مذاکره شد.

«سارا پولی» پس از دریافت اسکار با «حرف‌های زنانه» (Women Talking) برای کارگردانی فیلم لایو-اکشن «بامبی» (Bambi) با دیزنی وارد مذاکره شد.

دیزنی اوایل سال ۲۰۲۰ برای تولید این بازسازی تمایل نشان داد و «جنوا رابرتسون دورت» و «لیندزی بیر» را برای نگارش فیلمنامه استخدام کرد، اما از آن زمان تاکنون از پیشرفت پروژه گزارشی منتشر نشده بود. در آن زمان اعلام شد که «اندرو میانو» و برادران ویتز که فیلم مستقل «وداع» (The Farewell) را تولید‌ کرده‌اند، با استودیوی «عمق میدان» (Depth of Field) تهیه‌کنندگان اقتباس جدید خواهند بود.

فیلم کلاسیک «بامبی» (Bambi) در سال ۱۹۴۲ داستان آهویی به نام «بامبی» را روایت می‌کرد که زیستن در جنگل را فرامی‌گرفت. او به همراه بهترین دوستانش، یک خرگوش به نام «تامبر» و یک راسو به نام «فلاور»، با تلخی و شیرینی‌های بلوغ آشنا می‌شود. آن فیلم سه نامزدی اسکار از جمله بهترین ترانه، بهترین موسیقی متن و بهترین صداگذاری را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۱ به «دفتر ملی فیلم» کنگره آمریکا راه یافت.

«بامبی» پولی تازه‌ترین بازسازی لایو-اکشن انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی پس از «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) «راب مارشال» با بازی «هالی بری» خواهد بود که به تازگی از فروش ۴۱۴ میلیون دلاری عبور کرده است. در بازسازی‌های قبلی فیلمسازانی چون «کنت برانا»، «جان فاورو»، «نیکی کارو»، «گای ریچی» و «تیم برتون» با دیزنی همکاری کرده بودند. «شیر شاه» (The Lion King) به کارگردانی «جان فاورو» و «علاءالدین» (Aladdin) هم کدام بیش از یک ‌میلیون دلار برای استودیو بلیت فروشی کردند.

فیلم «حرف‌های زنانه» پولی پس از اکران در جشنواره تلیوراید نامزدی «انتخاب منتقدین»، «گلدن گلوب» و «اتحادیه نویسندگان» را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید