news-background
news-background

رایان گاسلینگ: کارگردان The Notebook گفت خصوصیات ذاتی یک بازیگر مرد نقش اول را نداری

گاسلینگ «باربی» را ادای دینی به دوران کودکی‌اش می‌داند.

«رایان گاسلینگ» امسال در «باربی» (Barbie) و پس از آن در «مرد ساده‌لوح» (The Fall Guy) دیده می‌شود، یکی از مطلوب‌ترین بازیگران مرد نقش اول حال حاضر هالیوود است اما او در مصاحبه با «جی‌کیو» می‌گوید همیشه چنین منزلتی نداشته. گاسلینگ در سال ۲۰۰۱ با فیلم «مؤمن» (The Believer) «هنری بین» نامی برای خود دست و پا کرد و پس از آن با فیلم رمانتیک «دفترچه خاطرات» (The Notebook) «نیک کاساوتیس» به شهرت جهانی رسید.

گاسلینگ می‌گوید: «[نیک کاساوتیس] به صراحت گفت: «چون خصوصیات ذاتی یک بازیگر مرد نقش اول را نداری می‌خواهم بازیگر مرد نقش اول فیلم من باشی.»»

«دفترچه خاطرات» صرف نظر از باور کارگردان از گاسلینگ یک ستاره ساخت تا نقش‌های اول بیشتری به او پیشنهاد شود. گاسلینگ می‌گوید شاید برنامه تلویزیونی «باشگاه میکی ماوس» (The All-New Mickey Mouse Club) که پدیده‌های پاپ یعنی «کریستینا آگلیلرا» و «بریتنی اسپیرز» را معرفی کرد، باعث شده بود که تصور کند یک «اعجوبه» نیست.

گاسلینگ می‌گوید: «همه شاید در سطح اعجوبه بودند. بدون تردید من یک کودک اعجوبه نبودم. نمی‌دانستم چرا آن‌جا هستم. و فکر می‌کنم همه این عقیده را داشتند و به همین دلیل جواب نداد – یعنی من را به شکل یک همستر در می‌آوردند یا در پس زمینه ترانه کسی دیگر قرار می‌دادند. اما در مجموع تجربه خیلی خوبی بود چون کمک کرد متوجه شوم در چه چیزی مهارت ندارم. مسئله‌ای که فهمیدنش بسیار مهم بود.»

گاسلینگ در مورد نقش «کن» در فیلم «باربی» می‌گوید:‌ «این کن خصوصیتی دارد که فکر می‌کنم واقعاً به آن نسخه از من مرتبط است. یعنی مردی که شلوار همستر می‌پوشیده و در مال می‌رقصیده و بوی [عطر] دراکار نوآر (Drakkar Noir) و [اسپری موی] آکوا نت می‌داده. به آن کودک خیلی مدیونم. احساس می‌کنم خیلی زود از او فاصله گرفتم وقتی شروع کردم به بازی در فیلم‌های جدی. اما حقیقت این است که او دلیل همه داشته‌های امروز من است. واقعاً باید برمی‌گشتم و با آن مرد کوچک دوباره تماس برقرار می‌کردم و می‌گفتم سپاسگزارم، و از او درخواست کمک می‌کردم.»

«باربی» به کارگردانی «گرتا گرویگ» و بازی «مارگو رابی» در نقش باربی ۲۱ ژوئیه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید