news-background
news-background

بازیگران نقش‌های هیکاپ و استرید در فیلم لایو-اکشن How To Train Your Dragon معرفی شدند

یونیورسال بازیگران هیکاپ و استرید در فیلم لایو-اکشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» را یافت.

«میسون تیمز» و «نیکو پارکر» در فیلم لایو-اکشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» دریم‌ورکس و یونیورسال نقش هیکاپ و استرید را بازی می‌کنند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «دن دبلوا» نویسنده و کارگردان سه‌گانه سینمایی سال‌های ۲۰۱۰ (How to Train Your Dragon)، ۲۰۱۴ (How to Train Your Dragon 2) و ۲۰۱۹ (How to Train Your Dragon: The Hidden World) برای نگارش فیلمنامه و کارگردانی بازمی‌گردد.

تیمز بیشتر با فیلم «تلفن سیاه» (The Black Phone) یونیورسال شناخته می‌شود. او به فیلم کمدی «تازه‌وارد» (Incoming) برادران چرنین ملحق شده که وحشت‌های چند نوجوان در اولین پارتی دبیرستانی عمرشان را روایت می‌کند. فیلم بعدی تیمز «پسران تابستان» (Boys of Summer) با بازی «مل گیبسون» خواهد بود.

پارکر در فصل اول «آخرین بازماندگان ماه» (The Last of Us) اچ‌بی‌او نقش «سارا میلر» را بازی کرده و به زودی در «سانکوست» (Suncoast) مقابل «وودی هارلسون» و «لورا لینی» دیده خواهد شد. او سابقه بازی در لایو-اکشن «دامبو» (Dumbo)، و سریال «روز سوم» (The Third Day) اچ‌بی‌او مقابل «جود لا» را دارد.

داستان این فیلم‌های نامزد اسکار در دهکده افسانه‌ای برک روی می‌دهد و ماجراجویی‌های نوجوانی به نام هیکاپ را دنبال می‌کند که با یک اژدهای مصدوم به نام «بی‌دندان» دوست می‌شود.

سه فیلم «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» دریم‌ورکس و یونیورسال بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. موفقیت این فیلم‌ها سبب شد که سه سریال تلویزیونی بر اساس فیلم‌ها ساخته شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید