news-background
news-background

ناتالی پورتمن: هیچ‌کس از من نخواست به دنیای Star Wars برگردم

پورتمن می‌گوید از او درخواست نشده به «جنگ ستارگان» برگردد.

«ناتالی پورتمن» در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» می‌گوید برای بازگشت به دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) هیچ تماسی با او گرفته نشده است. او آخرین بار هجده سال قبل در «انتقام سیث» (Star Wars: Revenge of the Sith) در این چندگانه نقش «پدمه آمیدالا» را بازی کرده است.

پورتمن درباره گمانه‌زنی هواداران پیرامون بازگشت او می‌گوید: «هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم. هیچ‌کس هیچ‌وقت از من نخواست که برگردم، اما مخالفتی ندارم.»

شخصیت پدمه پس از به دنیا آوردن «لوک اسکای‌واکر» و لیا در «انتقام سیث» از دنیا رفت اما «جنگ ستارگان» سابقه بازگرداندن مردگان را دارد.

تابستان سال گذشته «تایکا وایتیتی» که در «ثور: عشق و تند» (Thor: Love and Thunder) با پورتمن همکاری کرده، از این بازیگر پرسیده بود که آیا تمایلی دارد در سه‌گانه جدید «جنگ ستارگان» نقش‌آفرینی کند یا نه. وایتیتی فراموش کرده بود که پورتمن در این چندگانه نقش «پدمه آمیدالا» را بازی کرده است.

پورتمن در مورد وایتیتی به «جی‌کیو» می‌گوید: «می‌گوید فراموش کرده بود چون از من پرسید که آیا می‌خواهم در «جنگ ستارگان» بازی کنم یا نه و من گفتم‌: «بازی کرده‌ام.» فکر کردم شوخی می‌کند. به حدی شوخ است که تصور کردم شوخی می‌کند. اما بعد در مصاحبه دیگری گفت که از آن پس شرمنده می‌شود.»

در ماه مارس گزارش شد که فیلم «جنگ ستارگان» به کارگردانی وایتیتی همچنان در دست ساخت است و لغو نشده. وایتیتی در مصاحبه با «توتال فیلم» گفته بود که تمایل دارد فیلمی با شخصیت‌های جدید بسازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید