news-background
news-background

تاریخ پخش فصل یازدهم سریال انیمیشن احیا شده Futurama از هولو اعلام شد

هولو تاریخ پخش فصل یازدهم «فیوچراما» را اعلام کرد.

سریال انیمیشن احیاشده «فیوچراما» (Futurama) بنا بر اعلام هولو دوشنبه، ۲۴ ژوئیه پخش خواهد شد. اپیزودهای جدید فصل یازدهم این سریال به صورت هفتگی پخش خواهد شد. هولو پیش‌تر سفارش ساخت ۲۰ اپیزود را صادر کرده بود اما در نهایت فصل یازدهم را در قالب ۱۰ اپیزود تولید کرد.

«دیوید اکس. کوئن» و «مت گرونینگ» نویسندگان نسخه اصلی در تولید قسمت‌های جدید مشارکت می‌کنند در حالی که «بیلی وست»، «کیتی سیگال»، «ترس مک‌نیل»، «موریس لامارچ»، «لورن تام»، «فیل لا‌مار»، و «دیوید هرمن» که در سریال اصلی صداپیشگی کرده بودند بازخواهند گشت. «جان دی‌ماجیو» که در نقش بندر و چندین شخصیت دیگر صداپیشگی کرد نیز پس از مقاومت اولیه برای بازگشت، بالأخره به توافق رسید و به فصل یازدهم ملحق شد.

«فیوچراما» روی پسر ۲۵ ساله‌ای به نام «فیلیپ فرای» با صداپیشگی وست تمرکز می‌کند، یک پیک پیتزا که تصادفاً خودش را در تاریخ ۳۱ دسامبر ۱۹۹۹ منجمد می‌کند و ۱۰۰۰ سال بعد به هوش می‌آید تا زندگی تازه‌ای را آغاز کند با گروهی تازه از دوستان از جمله لیلا و رباتی به نام بندر که به سیگار و مشروب علاقه شدیدی دارد.

این سریال در استودیوهای قرن بیستم و در قالب ۱۴۰ اپیزود و هفت فصل تولید شد. پخش فصل اول از ۲۸ مارس ۱۹۹۹ آغاز شد و اپیزود پایانی فصل هفتم ۴ سپتامبر ۲۰۱۳ روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید