news-background
news-background

واکنش کلی کلارکسون به اتهام ایجاد «فضای کاری مسموم» در برنامه The Kelly Clarkson Show

کلارکسون به ایجاد فضای کاری مسموم متهم شده است.

«کلی کلارکسون» به گزارش «رولینگ استون» که او را به ایجاد یک فضای کاری مسموم متهم می‌کند واکنش نشان داد. در این گزارش چند کارمند برنامه ادعا کرده‌اند که تهیه‌کنندگان «هیولای» برنامه به آن‌ها زورگویی کرده و تحت فشار قرار داده‌اند.

کلارکسون در اینستاگرام به این گزارش واکنش نشان داده و می‌نویسد:‌ «در ۲۰ سالی که در صنعت سرگرمی حضور دارم، همیشه با قلبم و آنچه که معتقد بودم درست است پیش رفته‌ام. عاشق گروهم در «برنامه کلی کلارکسون» (The Kelly Clarkson Show) هستم اما اینکه کسی احساس کند صدایش شنیده نشده یا به او توهین شده اتفاقی غیرقابل‌قبول است.»

مجری و خواننده ۴۱ ساله وعده می‌دهد که همیشه نسبت به ایجاد فضایی امن و سالم متعهد بوده و خواهد بود: «در حالی که آماده نقل مکان به ساحل شرقی می‌شویم، بیش از همیشه متعهد هستم تا اطمینان حاصل کنم که نه تنها گروهی که منتقل می‌شود بلکه گروه جدیدمان در نیویورک شامل بهترین و مهربان‌ترین افراد در این صنعت باشد.»

کلارکسون می‌گوید بخشی از این تعهد شامل «آموزش رهبری برای تمامی مدیران ارشد» از جمله خود او خواهد شد: «برای رشد و اطمینان پیدا کردن از اینکه همه ما در هر کسب‌وکاری بهترین نسخه خودمان باشیم و یا بشویم همیشه فضا وجود دارد، به‌ویژه وقتی بحث رهبری در میان باشد، تا هرگونه تصوری از سمی بودن از بین برود.»

شبکه ان‌بی‌سی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که ایجاد فضایی «امن و محترمانه» را «جدی» می‌گیرد. «نیلسن» دسامبر گذشته گزارش داد که «برنامه کلی کلارکسون» ۱.۴ میلیون بیننده روزانه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید