news-background
news-background

سریال‌های Big Sky و Company You Keep و Alaska Daily در ABC و Lockwood & Co در نتفلیکس کنسل شدند

چند سریال در شبکه ای‌بی‌سی کنسل شدند.

شبکه ای‌بی‌سی سریال‌های «آسمان وسیع» (Big Sky) به تهیه‌کنندگی «دیوید ای. کلی» را پس از سه فصل کنسل اعلام کرد. در حال حاضر معلوم نیست که آیا این سریال با بازی «کاترین وینیک» و «کایلی بانبری» در شبکه دیگری به حیاتش ادامه می‌دهد یا نه.

این سریال که در ماه‌ ژانویه سال ۲۰۲۰ سفارش ساخت گرفت، تریلری در مورد یک کارآگاه خصوصی به نام «کسی دوول» با بازی بانبری بود که با همکاری یک پلیس بازنشسته به نام «جنی هویت» با بازی وینیک، به دنبال پیدا کردن سر نخ‌هایی از دو خواهر می‌گردند که توسط یک راننده کامیون در مناطق دور افتاده‌ی مونتانا ربوده می‌شوند. اما وقتی متوجه می‌شوند که این دو خواهر تنها افراد ربوده شده در این منطقه نیستند، باید پیش از آنکه زن دیگری قربانی شود قاتل را به دام اندازند. داستان سریال از کتاب «بزرگراه» (The Highway) نوشته‌ی «سی.جی. باکس» اقتباس شد.

دو فصل اول «آسمان وسیع» در قالب ۱۸ اپیزود اما فصل دوم به شکل ۱۳ قسمت ساخته شد. «ریبا مک‌اینتایر» و «جنسن اکلس» دیگر بازیگران این سریال به نویسندگی «الوود رید» بودند.

ای‌بی‌سی جمعه این هفته سریال «آلاسکا دیلی» (Alaska Daily) با بازی «هیلاری سوانک» را نیز پس از یک فصل کنسل اعلام کرد.

سوانک در «آلاسکا دیلی» نقش ژورنالیستی اهل نیویورک را بازی می‌کند که با پیوستن به یک روزنامه به دنبال احیای زندگی شخصی و حرفه‌ای خود است. «جف پری»، «گری داو»، «مردیت هولزمن»، «مت مالوی»، «پابلو کاستلبلانکو»، «کریگ فرانک» و «امی پارک» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. «تام مک‌کارتی» کارگردان فیلم برنده اسکار «اسپات‌لایت» (Spotlight) پدید‌آورنده این سریال بود و قسمت اول را نوشته و کارگردانی کرده است.

سریال کنسل‌شده دیگر ای‌بی‌سی «رفاقت دائمی» (The Company You Keep) با بازی «مایلو ونتیمیلیا» پس از یک فصل است. این سریال زمستان گذشته پخش شد و انتظار شبکه را برآورده نکرد.

«رفاقت دائمی» بر اساس یک سریال کره‌ای به نام «همشهریان من» (My Fellow Citizens) ساخته شد و داستانی در مورد مردی کلاهبردار به نام چارلی با بازی ونتیمیلیا و یک مأمور مخفی سیا به نام اما با بازی «کاترین هائنا کیم» روایت کرد که رابطه عاشقانه آن‌ها به یک تهدید تبدیل می‌شود.

«جولیا کوئن» و «فیل کلمر» نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی و «ویلیام فیکنر»، «تیم چیو»، «پالی دریپر»، و «سارا وین کالیز» دیگر بازیگران سریال بودند.

نتفلیکس هفته پیش سریال «لاک‌وود و دوستان» (Lockwood & Co) را پس از یک فصل کنسل اعلام کرد. فصل اول «لاک‌وود و دوستان» ۲۷ ژانویه از نتفلیکس پخش شد.

داستان سریال در مورد دختری با توانایی‌های ذهنی ویژه است که با همکاری چند فرد دیگر یک آژانس شکار روح تشکیل می‌دهد. اما همکاری آن‌ها یک ماجراجویی سطحی مانند فیلم «شکارچیان روح» (Ghostbusters) نیست. این تریلر نشان می‌دهد که سریال فراتر از یک کمدی است.

«جو کورنیش» پدید‌آورنده و کارگردان «لاک‌وود و دوستان» و «روبی استوکس»، «مورون کریستی»، «لوک تردوی» و «بن کرامپتون» دیگر بازیگران سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید