news-background
news-background

ویلم دافو در فیلم Beetlejuice 2 به جنا اورتگا، مونیکا بلوچی و مایکل کیتون ملحق شد

دافو در «بیتل‌جوس ۲» برای «تیم برتون» جلوی دوربین می‌رود.

«ویلم دافو» به فیلم «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) برادران وارنر ملحق شد. فیلمبرداری این پروژه به تازگی با کارگردانی «تیم برتون» آغاز شده است.

برتون برای کارگردانی قسمت دوم بازمی‌گردد و با «مایکل کیتون» بازیگر فیلم کالت «بیتل‌جوس» همکاری دیگری خواهد داشت. این دو در فیلم «بتمن» سال ۱۹۸۹ نیز همکاری کرده بودند. «جنا اورتگا» در نقش دختر لیدیا با بازی «وینونا رایدر»، «کاترین اوهارا» و «جاستین ترو» دیگر ستارگان این فیلم کمدی فراطبیعی در کنار رایدر خواهند بود.

جزئیاتی از داستان دنباله فاش نشده اما انتظار می‌رود دافو نقش یک مأمور قانون در دنیای پس از مرگ را بازی کند. فیلمبرداری این پروژه در حالی آغاز شده که اعتصاب نویسندگان پیش‌تولید «بلید» (Blade) مارول را متوقف کرده است.

قسمت اول «بیتل‌جوس» ارواح زوجی را دنبال می‌کرد که از نقل مکان یک خانواده به محل سابق زندگی‌شان آزرده شده‌اند. «الک بالدوین»، «جینا دیویس»، «جفری جونز»، دیگر بازیگران «بیتل‌جوس» بودند که در دهه ۱۹۸۰ با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۰ میلیون دلار فروخت.

دافو اخیراً در فیلم‌های «درون» (Inside) و «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» دیده شده و در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول نقش گابلین سبز را تکرار کرده است. او امسال فیلم «شهر سیارک» (Asteroid City) «وس اندرسون» را در جشنواره کن دارد و در ماه سپتامبر با «موجودات بیچاره» (Poor Things) «یورگوس لانتیموس» مقابل «اما استون» و «مارک رافلو» دیده خواهد شد. او در فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu) با اگرز همکاری دیگری خواهد داشت.

فیلم «بیتل‌جوس ۲» ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید