news-background
news-background

تریلر فصل سوم سریال iCarly

فصل سوم «آی‌کارلی» در ماه ژوئن پخش خواهد شد.

تریلر فصل سوم سریال «آی‌کارلی» (iCarly) که دنباله‌ای برای سریالی به همین نام از شبکه نیکلودین است منتشر شد. «دن اشنایدر» پدیدآورنده سریال و «الی شوتن» تهیه‌کننده اجرایی و شورانر این نسخه است.

این سریال داستانی روایت می‌کند که ۱۰ سال پس از «ای‌کارلی» اول روی می‌دهد. «کارلی شی» با بازی «میراندا کاسگروو» و دوستانش حالا به عنوان بزرگسال کار، عشق و خانواده را تجربه می‌کنند. بازیگران جدید سریال «لیسی ماسلی» در نقش «هارپر» و «جیدن تریپلت» در نقش «میلیسنت» بودند.

تریلر نشان می‌دهد که کارلی از عمق احساس خود نسبت به فردی پی می‌برد. پرل دوست دختر فردی با بازی «میا سرافینو» این رابطه را یک تهدید می‌بیند.

کاسگروو به «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «شخصاً دوست دارم رابطه فردی و کارلی توقف‌ناپذیر باشد. فکر می‌کنم نیتان یک تئوری کامل در مورد این داشته باشد و معتقد است که فردی مدت بیش از حد زیادی و بیش از حد سخت تلاش کرده و نمی‌داند که این دو قرار است با هم باشند. اما برداشت شخصی من این است که آن‌ها با یکدیگر خوب خواهند بود، بنابراین امیدوارم که سریال به این شکل تمام شود. اما من هم مثل دیگران نمی‌دانم که دقیقاً چه خواهد شد.»

فصل سوم «آی‌کارلی» ۱ ژوئن از پارامونت+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید