news-background
news-background

سریال 9-1-1 پس از ۶ فصل در Fox کنسل شد؛ انتقال سریال به ABC از فصل هفتم

«۹-۱-۱» به شبکه ای‌بی‌سی منتقل خواهد شد.

شبکه فاکس فصل هفتم سریال «۹-۱-۱» (9-1-1) را پخش نمی‌کند. قسمت پایانی فصل ششم قرار است ۱۵ مه از این شبکه روی ایر برود.

با این حال شبکه ای‌بی‌سی سفارش ساخت فصل هفتم این سریال به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» را صادر کرده و پخش خواهد کرد. در ماه مارس گزارش شده بود که فاکس ممکن است فصل هفتم این سریال را پخش نکند. فاکس از سوی دیگر سفارش ساخت فصل پنجم اسپین‌آف «۹-۱-۱: تک ستاره» (9-1-1: Lone Star) را صادر کرده است.

کنسل شدن «۹-۱-۱» در فاکس بنا به دلایل اقتصادی صورت گرفته است چرا که این سریال در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی شبکه بود. اما «ددلاین» گزارش داده است که تولید هر اپیزود سریال با ستارگانی چون «انجلا بست» ۹ تا ۱۰ میلیون دلار هزینه داشته است. فاکس اخیراً سریال «رزیدنت» (The Resident) را نیز کنسل اعلام کرده است.

داستان سریال «۹-۱-۱» در مورد زندگی گروهی از مأموران پلیس و آتش‌نشان در لس‌آنجلس است. «پیتر کراوس»، «الیور استارک»، «عایشا هیندز»، «کنث چوی»، «کانی بریتون»، «جنیفر لاو-هیوت» و «راکموند دانبار» دیگر بازیگران سریال «۹-۱-۱» بودند. فصل اول این سریال ژانویه سال ۲۰۱۸ پخش شده بود و به صورت میانگین ۱۰.۷ میلیون بیننده داشت. بینندگان فصل پنجم این مجموعه تا ۸.۱ میلیون کاهش پیدا کردند.

در سریال اسپین‌آف «تک ستاره» بازیگرانی چون «راب لو»، «لیو تایلر»، «رونن روبینستین»، «سی‌یرا مک‌کلین»، «ناتاشا کرم» و «برایان مایکل اسمیت» نقش‌آفرینی کرده‌اند. فصل اول این سریال ژانویه ۲۰۲۰ پخش شد و به صورت میانگین ۹ میلیون بیننده داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید