news-background
news-background

خالق True Detective سریال Magnificent Seven را برای آمازون می‌سازد

نویسنده سریال «هفت دلاور» در آمازون معرفی شد.

«نیک پیزولاتو» خالق سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) نویسنده و تهیه‌کننده «هفت دلاور» (The Magnificent Seven) برای استودیوی آمازون خواهد بود.

هفته پیش گزارش شد که آمازون سریال‌های تلویزیونی «پلیس آهنی» (Robocop)، «استارگیت» (Stargate)، «قانوناً بلوند» (Legally Blonde)، «شهرت» (Fame)، «پلنگ صورتی» (Pink Panther) و بسیاری دیگر را پس از خریداری استودیوی ام‌جی‌ام در دست ساخت دارد.

پیزولاتو در ابتدا قرار بود یک سریال اریجینال وسترن برای پرایم ویدیو بسازد اما ایده او نهایتاً با گرایش بیشتر آمازون به گسترش چندگانه‌های شناخته‌شده به ریبوت «هفت دلاور» تبدیل شده است. این نویسنده در سال ۲۰۱۶ بازسازی سینمایی «هفت دلاور» به کارگردانی «آنتوان فوکوا» و بازی «دنزل واشینگتن» را نیز نوشته است. «مارک جانسون» که قرار بود تهیه‌کننده وسترن پیزولاتو باشد، تهیه‌کننده ریبوت تلویزیونی «هفت دلاور» باقی می‌ماند.

فیلم «هفت دلاور» استودیوی یونایتد آرتیستس با بازی «استیو مک‌کوین» که در سال ۱۹۶۰ اکران شد خود بازسازی «هفت سامورائی» (Seven Samurai) «آکیرا کوروساوا» بود. علاوه بر این یک سریال تلویزیونی بر اساس آن فیلم از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ پخش شده است.

در ماه مارس گزارش شده بود که پیزولاتو اولین فیلم بلندش «والس ایزی» (Easy’s Waltz) را با همکاری «ال پاچینو»، «وینس وان»، «میشل موناگان»، و «سایمون رکس» می‌سازد. پیزولاتو علاوه بر این وعده تولید فیلم دیگری به نام «مرد فرانسوی» (The Frenchman) را داده که اقتباسی از رمان جاسوسی «جک بومونت» بر اساس تجارب واقعی مأمور اطلاعاتی فرانسوی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید