news-background
news-background

فیلم «آرام، شوخ و غمگین» جیم جارموش از پاییز آینده فیلمبرداری خواهد شد

جارموش آماده فیلمبرداری فیلم بعدی خود است.

«جیم جارموش» در مصاحبه با «پلی‌لیست» علاوه بر گفت‌وگو پیرامون «تنها عشاق زنده‌ مانده‌اند» (Only Lovers Left Alive) به مناسبت دهمین سالگرد اکران، فاش کرده است که فیلم بعدی‌اش که اثری «آرام، شوخ و غمگین» است را از پاییز آینده فیلمبرداری می‌کند.

جارموش می‌گوید: «فیلمی که در حال آماده کردنش برای فیلمبرداری در اواخر امسال هستیم، فکر می‌کنم شاید موسیقی نداشته باشد. فیلم بسیار لطیفی است؛ بسیار آرام. و به نظر من موسیقی می‌تواند بیش از حد آن را به مسیری هدایت کند – فیلم شوخ و غمگینی است. به شکلی هر دو ویژگی در هم تنیده شده‌اند. نمی‌دانم که آیا برای اضافه کردن جنبه‌های دیگر موسیقی خواهد داشت یا نه. تا اینجا واقعاً نیازی نبوده.»

این فیلمساز از داستان فیلم جزئیاتی فاش نمی‌کند. آخرین فیلم بلند او «مردگان نمی‌میرند» (The Dead Don’t Die) بود که او را به ژانر وحشت بازگرداند. آن فیلم به اندازه «پترسون» (Paterson) با بازی «آدام درایور» و «گلشیفته فراهانی» که در سال ۲۰۱۶ اکران شد نقدهای مثبتی دریافت نکرد. «پترسون» نامزد نخل طلای جشنواره کن بود و درایور از سوی تشکیلات مختلف از جمله «اتحادیه منتقدین فیلم لس‌آنجلس» برنده جوایزی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید