news-background
news-background

تریلر فصل سوم سریال کمدی The Great

فصل سوم «کبیر» در ماه مه پخش خواهد شد

هولو اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال «کبیر» (The Great) با بازی «نیکلاس هولت» و «ال فنینگ» را منتشر کرد. «تونی مک‌نامارا» که فیلمنامه‌ «سوگلی» (The Favourite) را در کارنامه دارد، نویسنده و تهیه‌کننده این سریال کمدی تاریخی است.

«کبیر» داستانی در مورد «کاترین کبیر» با بازی فنینگ روایت می‌کند که طولانی‌ترین دوران سلطنت را به عنوان یک زن در تاریخ روسیه داشت. دیگر بازیگران سریال «نیکلاس هولت» در نقش «امپراطور پیتر سوم» همسر کاترین، «فیبی فاکس»، «آدام گادلی»، «چریتی ویکفیلد»، «داگلاس هاج»، «ساشا داوان»، «سباستین دسوزا»، «جیلین اندرسون» و «بلیندا برومیلوو» بودند.

«جیسون آیزکس» در فصل سوم نقش پدر فقید پیتر را تکرار خواهد کرد. این فصل مانند دو فصل پیشین از ۱۰ اپیزود تشکیل شده است. فصل اول و دوم این سریال از «راتن تومیتوز» به ترتیب امتیاز ۸۹ و ۱۰۰ درصد دریافت کرده‌اند.

فصل اول این سریال اوایل سال ۲۰۲۱ نامزد گلدن گلوب بهترین سریال کمدی یا موزیکال، بهترین بازیگر مرد برای هولت و بهترین بازیگر زن برای فنینگ شد و «مت شکمن» و «تونی مک‌نامارا» با فصل اول نامزد امی بهترین کارگردانی و نویسندگی شدند. فصل دوم نامزد چهار جایزه ای از جمله بهترین بازیگر مرد و زن نقش اول برای هولت و فنینگ و بهترین طراحی لباس تاریخی و بهترین طراحی صحنه یک سریال تاریخی یا فانتزی شد در حالی که در بخش بهترین طراحی لباس تاریخی این جایزه را دریافت کرد.

فصل سوم «کبیر» ۱۲ مه از هولو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید