news-background
news-background

سریال Star Wars: The Bad Batch با فصل سوم به پایان می‌رسد

تولید فصل سوم «گروه شرور» تأیید شد.

فصل سوم سریال انیمیشن «جنگ ستارگان: گروه شرور» (Star Wars: The Bad Batch) در «جشن جنگ ستارگان» در لندن به تأیید رسید. سریال «گروه شرور» به تهیه‌کنندگی «دیو فیلونی» ساخته شده که سابقه‌ کارگردانی «مندلوری» (The Mandalorian) را دارد.

«جنیفر کوربت» نویسنده سریال می‌گوید: «می‌توانم بگویم که داستان تمام نشده. «گروه شرور» برای فصل سوم و پایانی بازخواهد گشت.»

این سریال با صداپیشگی «دی بردلی بیکر» و «میشل انگ» اسپین‌آفی است برای «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (Star Wars: The Clone Wars) و داستانی روایت می‌کند که پس از سه‌گانه‌ پیش‌درآمد «جرج لوکاس» و پیش از سه‌گانه‌ اول «جنگ ستارگان» روی می‌دهد. کلون‌هایی که در «گرور شرور» دنبال خواهد شد اولین بار در فصل پایانی «جنگ‌های کلون» دیده شدند. پس از سقوط جمهوری و ظهور امپراطوری، این سربازان باید راه‌شان را در کهکشانی پیدا کنند که در حال تجربه‌ تحولاتی اساسی و خشونت‌آمیز است.

«بن دیسکین»، «استیون استارتون»، «باب برگن»، «گوئندولین یئو»، «ری پرلمن»، «لیام اوبرایان»، «سم ریگل»، «واندا سایکس»، «جنیفر هیل»، «جیمی سیمپسون» و «کیشا کسل-هیوز» از جمله دیگر صداپیشگان سریال بوده‌اند. «مینگ-نا ون» در نقش «فنک شاند» صداپیشگی می‌کند، شخصیتی که به صورت لایو-اکشن در سریال «مندلوری» دیزنی+ معرفی شده است.

فصل دوم «گروه شرور» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۰ درصد دریافت کرده بود، مانند فصل اول در قالب ۱۶ اپیزود به تولید رسید و از ژانویه تا ۲۹ مارس از دیزنی+ پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید