news-background
news-background

رابرت پتینسون و ایمی آدامز به فیلم Average Height, Average Build آدام مک‌کی ملحق شدند

«فورست ویتاکر» و «رابرت داونی جونیور» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

بازیگران فیلم بعدی کارگردان «رکود بزرگ» (The Big Short) و «به بالا نگاه نکنید» (Don’t Look Up) پس از ماه‌ها گمانه‌زنی معرفی شدند.

تازه‌ترین ساخته «آدام مک‌کی» تحت عنوان «ارتفاع متوسط، بنیه متوسط» (Average Height, Average Build) که یک کمدی جنایی خواهد بود، داستانی در مورد یک قاتل روایت می‌کند که با لابی‌گری سیاسی موانعی که برای کشتار مقابل خود می‌بیند را برمی‌دارد. این فیلم همچون «رکود بزرگ» و «به بالا نگاه نکنید» به نقص‌های سیاسی-اجتماعی می‌پردازد.

مک‌کی نویسنده فیلمنامه و کارگردان فیلم خواهد بود. تاکنون «رابرت پتینسون»، «ایمی آدامز»، «رابرت داونی جونیور»، «فورست ویتاکر»، و «دنیل ددوایلر» به این فیلم ملحق شده‌اند.

این فیلمساز در جشنواره ترایبکای سال ۲۰۲۲ گفته بود که فیلمنامه جدید او به «پول‌های کثیف و هنگفت» خواهد پرداخت. او در آن زمان پروژه جدیدش را یک کمدی توصیف کرد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که پرستاره بودن فیلم جدید مک‌کی باعث شده بسیاری از استودیوها به تولید آن تمایلی نشان ندهند. مک‌کی به استودیوها اطمینان داده است که فیلم جدیدش هر دو جناح سیاسی را جذب خواهد کرد اما اپل که با مک‌کی قرارداد دارد چنین اعتقادی نداشته است.

مک‌کی تمایل دارد این فیلم را اواخر تابستان در بوستون فیلمبرداری کند. «تاد بنهیزل» که در سریال «وقت پیروزی» (Winning Time) با مک‌کی همکاری کرده فیلمبردار فیلم خواهد بود.

فیلم «به بالا نگاه نکنید» مک‌کی با ستارگانی چون «جنیفر لارنس»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «مریل استریپ»، «تیموتی شالامی» و «کیت بلانشت» نامزد اسکار بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اریجینال شد.

پتینسون به زودی در «میکی ۱۷» (Mickey 17) «بونگ جون هو» دیده خواهد شد و آدامز دنباله «افسون‌شده» (Disenchanted) را در دیزنی+ دارد. داونی تابستان امسال «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» را روی پرده خواهد داشت، در حالی که ویتاکر اخیراً به «مگالوپلیس» (Megalopolis) «فرانسیس فورد کاپولا» پیوسته و ددوایلر در فیلم «تیل» (Till) نقش‌آفرینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید