news-background
news-background

همکاری سم مندز و تام هالند در فیلم Hamnet

بازیگر «مرد-عنکبوتی» با کارگردان «۱۹۱۷» همکاری می‌کند.

«تام هالند» به اقتباس «سم مندز» از رمان «همنت» (Hamnet) نوشته «مگی اوفارل» ملحق شده است. «پروداکشن ویکلی» گزارش داده است که فیلمنامه این پروژه را «کیارا اتیک» بر اساس رمان تاریخی اوفارل به نگارش درمی‌آورد.

اقتباس سینمایی از «همنت» اولین بار ژوئن سال ۲۰۲۱ گزارش شد اما در آن مقطع کارگردان فیلم معرفی نشده بود. مندز بنا بر این گزارش به این فیلم پیوسته و با بازیگر فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man: No Way Home) همکاری خواهد کرد که زمانی پیشنهاد بازی در «۱۹۱۷» (1917) مندز را رد کرده بود.

«همنت» داستان اگنس را روایت می‌کند، همسر سرشناس‌ترین نویسنده دنیا «ویلیام شکسپیر» که در سوگ تنها پسرش همنت نشسته است. رمان اوفارل بازگوکننده پیچیدگی‌های عاطفی و خانوادگی این فقدان است و داستانی انسانی و غمناک از پشت پرده نگارش نمایشنامه معروف هملت روایت می‌کند. در دهه ۱۵۸۰ انگلستان و وقوع «طاعون سیاه»، یک معلم لاتین جوان عاشق زنی مرموز می‌شود. اگنس مخلوقی سرکش است که او را با توانایی غیرمعمولش در التیام می‌شناسند. او به محض اینکه آغاز زندگی مشترک در خیابان هنلی استنفورد، به مادری پشتیبان و نیرویی استوار در زندگی همسر جوانش تبدیل می‌شود که تب ناگهانی پسرش موقعیت او در تئاترهای لندن را دگرگون می‌کند.

مندز در سال ۲۰۲۲ فیلم «امپراتوری نور» (Empire of Light) با بازی «الیویا کولمن» را روی پرده داشت که به مسائل نژادی دهه ۱۹۸۰ و جادوی سینما پرداخت. این فیلمساز بریتانیایی که «زیبای آمریکایی» (American Beauty) و «اسکای‌فال» (Skyfall) را در کارنامه دارد، به سختی قابل‌پیش‌بینی است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید