news-background
news-background

اسکار ۲۰۲۳: واکنش‌ها به مصاحبه «بی‌ادبانه» هیو گرنت روی فرش قرمز

گرنت روی فرش قرمز اسکار به مصاحبه بی‌میل نشان می‌داد.

«هیو گرنت» تمایلی به مخفی کردن احساساتش ندارد. او که اخیراً معترف شده در محل فیلمبرداری «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons) «کج خلقی» کرده، یکشنبه شب روی فرش قرمز مراسم اهدای جوایز اسکار (Academy Awards 2023) رغبتی به مصاحبه نشان نمی‌داد و هرچه «اشلی گراهام» تلاش می‌کرد، ناکام می‌ماند.

گرنت می‌گوید انتظار برنده شدن بازیگری را نمی‌کشد: «نه، برای بازیگر خاصی نه.» او در مورد لباسش اضافه می‌کند: «کت و شلوار عادی من است. و نام خیاطم را به یاد نمی‌آورم.»

گرنت علاوه بر این تمایلی ندارد از دنباله «گلس آنین» (Glass Onion) حرف بزند جز اینکه نقش کوتاه او جذابیت زیادی به فیلم نبخشیده است: «خوب، من نقش خیلی کوتاهی بازی کرده‌ام. حدود سه ثانیه.» وقتی گراهام می‌گوید:‌ «بله، اما با وجود این، بازی کرده‌اید و به شما خوش گذشته، این‌طور نیست؟» گرنت پاسخ می‌دهد: «تقریباً.»

گراهام که می‌بیند همه تیرهایش به سنگ خورده مصاحبه را به پایان می‌رساند در حالی که گرنت دور می‌شود به نشانه خداحافظی سرش را تکان می‌دهد.

این لحظات در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شد و بسیاری رفتار گرنت را «بی‌ادبانه» دانستند: یکی از بینندگان می‌گوید: «مصاحبه هیو گرنت که همین حالا از ای‌بی‌سی پخش شد یک فاجعه کامل بود.» دیگری می‌نویسد: «مصاحبه اشلی گراهام» با هیو گرنت زشت‌ترین لحظه تلویزیونی سال ۲۰۲۳ بود و من منتظرش بودم.»

بیننده دیگری می‌پرسد: «آن مصاحبه هیو گرنت ناخوشایندترین لحظاتی که دیده‌اید نبود؟» یک بیننده دیگر می‌گوید:‌ «اگر به وضوح نمی‌خواهید با شما مصاحبه کنند مصاحبه نکنید.» و یکی دیگر: «هیو گرنت در این مصاحبه چقدر بی‌ادب بود! اشلی گراهام به خوبی مدیریتش کرد. حرکت چشمان او در پایان نفرت‌انگیز بود.»

اسکار نود و پنجم با پیروزی‌های بزرگ «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» (Everything Everywhere All at Once) در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن نقش اول برای «میشل یئو»، و بهترین بازیگر زن و مرد نقش مکمل برای «جیمی لی کرتیس»‌ «کی هوی کوان» به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید