news-background
news-background

جان برنتال در سریال Daredevil: Born Again نقش Punisher را تکرار می‌کند

برنتال به سریال «دردویل: تولد دوباره» دیزنی+ پیوست.

«جان برنتال» نقش «فرانک کسل» یا «پانیشر» (Punisher) را در سریال «دردویل: تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) تکرار خواهد کرد.

«هالیوود ریپورتر» تأیید کرده است که برنتال در این سریال به «چارلی کاکس» و «وینست دنافریو» ملحق شده است. این پروژه که سفارش ساخت ۱۸ اپیزود را دریافت کرده در نیویورک در حال فیلمبرداری است. «مت کورمن» و «کریس اورد» نویسندگان این مجموعه تلویزیونی خواهند بود. «مایکل گاندولفینی» بازیگر فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) دیگر بازیگر سریال است.

شخصیت «فرانک کسل» که به تعقیب جنایتکاران زیرزمینی می‌پردازد و خانواده خود را در همین تعقیب و گریزها از دست داده و نیز همیشه با خود سلاح‌های مختلفی حمل می‌کند، اولین بار در سال ۱۹۷۴ در کامیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» توسط مارول معرفی شد. سریال «تولد دوباره» از کتاب‌های مصوری الهام گرفته خواهد شد که در سال ۱۹۸۶ با نویسندگی «فرانک میلر» منتشر شدند. «پانیشر» در آن کتاب‌های کامیک ظاهر نشد.

برنتال اولین بار در سریال «پانیشر» نتفلیکس نقش «فرانک کسل» را بازی کرد. آن سریال پیش از فصل سوم «دردویل» (Daredevil) و فصل دوم سریال‌های «لوک کیج» (Luke Cage) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) عرضه شد، و قبل از آنکه سفارش ساخت بگیرد، شخصیت اصلی آن در فصل دوم سریال «دردویل» مقابل دوربین رفت. علاوه بر «برنتال»، «دبورا آن ول» از سریال «دردویل» و «مدافعان» (The Defenders) در نقش «کارن پیج»، «بن بارنز» بازیگر سریال «وست‌ورلد» و «ابون ماس-بخرچ» سریال «دختران» ایفای نقش کردند.

نتفلیکس «دردویل» را در سال ۲۰۱۸ پس از سه فصل کنسل اعلام کرد. در آن سال گزارش شد که این شخصیت تا حداقل دو سال دیگر نمی‌تواند در سریال تلویزیونی دیگری ظاهر شود.

«تولد دوباره» در سال ۲۰۲۴ از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید