news-background
news-background

نیکلاس کیج: نیازی ندارم در «دنیای سینمایی مارول» باشم، من نیکلاس کیج هستم

کیج تمایلی به بازی در «دنیای سینمایی مارول» ندارد.

پیش از آنکه ابرقهرمانان بر سالن‌های سینمای سراسر دنیا حکمفرما شوند، «نیکلاس کیج» نقش «سوپرمن» را در فیلمی ساخته نشده بازی کرد. او فیلم ابرقهرمانی «گوست رایدر» (Ghost Rider) را هم در کارنامه دارد اما در مقابل پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» (MCU) یا «دنیای گسترده دی‌سی» (DCEU) مقاومت می‌کند.

«ورایتی» گزارش داده است که کیج آخر هفته گذشته در جشنواره فیلم میامی می‌گوید: «نباید از فیلم‌های مارول بد بگویم چون نام خودم را از شخصیت «لوک کیج» که «استن لی» خلق کرده الهام گرفته‌ام. باید چه کنم، فیلم‌های مارول را بی‌ارزش بدانم؟ «استن لی» پدر سورئالیستی من است. او این نام را بر من گذاشت. درک می‌کنم که علت آزردگی چیست. درک می‌کنم. اما فکر می‌کنم برای همه فضای زیادی وجود دارد. فیلم‌هایی چون «تار» (TAR) را می‌بینم. همه فیلم‌های هنری و مستقل را. فکر می‌کنم برای همه به فرصت کافی وجود دارد.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا مایل است با مارول همکاری کند یا نه می‌گوید: «نیازی ندارم در «دنیای سینمایی مارول» باشم، من نیک کیج هستم.»

بازیگر «خوک» (Pig) و «تغییر چهره» (Face/Off) در مورد فیلم لغو شده «سوپرمن زنده می‌ماند» (Superman Lives) اضافه می‌کند: «می‌خواستند «رنی هارلین» [فیلمساز فنلاندی] آن را بسازد. با رنی به گفت‌وگو نشستم. در حال بازی در فیلم دیگری بودم، آمد و در تریلر با من حرف زد. از رنی خوشم آمد... اما فکر کردم اگر قرار باشد در این فیلم بازی کنم، به هدف زدن دشوار است. گفتم باید «تیم برتون» بسازد. با تیم تماس گرفتم و گفتم: «این فیلم را می‌سازی؟» تیم من را انتخاب نکرد، من او را انتخاب کردم و او پاسخ مثبت داد. فیلم «بتمن» او با «مایکل [کیتون]» را دوست داشتم، و یکی از هوادارانش بودم.»

کیج ادامه می‌دهد: «فیلم «مریخ حمله می‌کند» (Mars Attacks) را خیلی دوست دارم. به نظرم فیلمی فوق‌العاده و انقلابی بود. [تیم برتون] فیلمسازی انقلابی است! اما در استودیو به خاطر «مریخ حمله می‌کند» می‌ترسیدند. برادران وارنر پول زیادی به خاطر آن فیلم از دست داده بود. فیلم‌هایی که خیلی عجیب و غریب باشند، و چالش ایجاد کنند و از مرزهایی بگذرند، آدم‌های زیادی را خشمگین می‌کنند. فکر می‌کنم مردد بودند. پول بسیاری زیادی برای طراحی صحنه و لباس و غیره خرج کرده بودند. اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد.»

کیج توضیح می‌دهد: «یک سوپرمن دهه هشتادی بودم، با موی سیاه و بلند سامورایی. فکر کردم که فیلم واقعاً متفاوتی خواهد شد، یک سوپرمن ایمو، اما هرگز به آن‌جا نرسیدیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۳۱

شما خاطره ساز بچگی نسل ما هستی با صخره، ترک لاسوگاس، تغییره چهره، مرد خانواده، شهر فرشتگان، سرقت در شصت ثانیه، ارباب جنگ، مردان چوب‌کبریتی و adaptation هرچی بگی نظرت درسته

نمایش اسپویل