news-background
news-background

شوخی حسن منهاج با آرمی همر، کیت بلانشت و پل مسکال در مراسم Indie Spirit

مراسم اهدای جوایز «ایندیپندنت اسپیریت» شنبه شب برگزار شد.

«حسن منهاج» کمدین هندی تبار شنبه شب این هفته در مراسم اهدای جوایز «ایندیپندنت اسپیریت» (Independent Spirit Awards) که به برتری فیلم «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All at Once) پایان یافت با «آرمی همر»، ژورنالیستم تجاری، و فیلم‌های مستقل شوخی کرد.

این مراسم برای اولین بار از یویتوب پخش شد در حالی که برگزارکنندگان در سال‌های پیش با شبکه کابلی آی‌اف‌سی قرارداد داشتند. منهاج در این خصوص می‌گوید: «امشب فوق‌العاده مستقل عمل کرده‌ایم. به معنای واقعی کلمه پخش‌کننده نداریم. «کانال فیلم مستقل» تمایلی به پخش مراسم اهدای جوایز فیلم‌های مستقل نداشته است.»

مجری سپس با فیلم «استخوان و همه‌چیز» (Bones And All) «لوکا گوادانینو» با بازی «تیموتی شالامی» شوخی می‌کند و می‌پرسد هالیوود چند فیلم باید در مورد «عشق «تیموتی شالامی به یک آدمخوار» بسازد. شالامی در این فیلم به همراه «تیلور راسل» نقش یک زوج آدمخوار عاشق را بازی می‌کند. اما شوخی منهاج متوجه «آرمی همر» بازیگر فیلم «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) گوادانینو نیز می‌شد. پیام‌های خصوصی درز شده همر با چند زن در شبکه‌های اجتماعی از تمایل جنسی او به آدمخواری نشان داشت.

منهاج می‌گوید دستمزدی به اندازه «جرود کارمایکل» برای میزبانی «گلدن گلوب» دریافت نکرده است: «به من گیفت کارت استارباکس دادند و گفتند از باقی مانده‌اش استفاده کن.»

کمدین در بخشی دیگر از این مراسم با «کیت بلانشت» شوخی می‌کند و می‌گوید هر مردی که در مقابل او برای دریافت جوایز بازیگری که رویکردی خنثی به جنسیت دارد رقابت کند بازنده خواهد بود. در مراسم «ایندیپندنت اسپیریت» امسال برای اولین بار جنسیت در بخش بهترین بازیگر حذف شده بود. بلانشت با شنیدن این شوخی سعی کرد زیر میز پنهان شود.

وقتی منهاج به شوخی گفت که او و «پل مسکال» قرار است در سریال «تاج» (The Crown) نقش جسد را بازی کنند، بازیگر «افترسان» (Aftersun) لبخندی عصبی به لب آورد. این شوخی ارجاعی بود به سیاست‌های استعماری بریتانیا در هند و ایرلند که زادگاه منهاج و مسکال است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید