news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Citadel پریانکا چوپرا و ریچارد مدن؛ بازگشت جیمی دورنان برای فصل دوم The Tourist

سریال «دژ» در ماه آوریل پخش خواهد شد.

آمازون پرایم ویدیو با انتشار اولین تصاویر از «دژ» (Citadel) تاریخ پخش این سریال با تهیه‌کنندگی برادران روسو را اعلام کرد. پخش «دژ» با بازی «پریانکا چوپرا جونز»، «ریچارد مدن»، «استنلی توچی» و «لسلی من‌ویل» از ۲۸ آوریل آغاز خواهد شد و تا ۲۶ مه ادامه دارد.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: «هشت سال قبل، «دژ» سقوط کرد. این آژانس جاسوسی جهانی مستقل مأموریت پیدا کرد که امنیت مردم را تأمین کند اما به دست مأموران یک سندیکای قدرتمند به نام مانتیکور که دنیا در خفا مدیریت می‌کنند از هم پاشید. با سقوط «دژ»، حافظه مأموران «میسون کین» (مدن) و «نادیا سین» (چوپرا) پاک شده و آن‌ها از زندگی پیشین خود گریخته‌اند. از آن پس مخفیانه زندگی کرده‌اند و با هویت‌های جدید زندگی تازه‌ای برای خود ساخته‌اند تا اینکه یک شب، وقتی میسون تحت تعقیب «برنارد اورلیک» (توچی) مأمور سابق «دژ» قرار می‌گیرد.»

«پاتریک موران» مدیر سابق استودیوهای ای‌بی‌سی و «جف پینکنر»، «جاش اپلبام»، و «آندره نمک»، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. برادران روسو با کمپانی ای‌جی‌بی‌گو این سریال را تولید کرده‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که نسخه ایتالیایی و هندی این سریال نیز ساخته خواهد شد.

«اشلی کامینگز»، «رولند مولر»، «داویک سیلیه» و «کالین اسپرینگال» دیگر بازیگران «دژ» خواهند بود.

آمازون پرایم ویدیو پخش فصل اول «دژ» را از ۲۸ آوریل آغاز می‌کند.

این هفته گزارش شد که فصل دوم سریال «توریست» (The Tourist) شبکه بی‌بی‌سی ساخته خواهد شد. «جیمی دورنان» بازیگر ایرلندی در این سریال معمایی داستان مردی به نام الیوت را روایت می‌کند که پس از یک سانحه رانندگی در بیمارستانی در استرالیا به هوش می‌آید و گذشته خود را به خاطر نمی‌آورد.

فصل دوم «توریست» به نویسندگی «هنری ویلیامز» و «جک ویلیامز» از آوریل آینده در دوبلین ایرلند فیلمبرداری خواهد شد. «دنیل مک‌دونالد» دیگر بازیگر فصل اول در نقش هلن برای اپیزودهای جدید بازخواهد گشت. در فصل دوم، زوج قصه به ایرلند سفر می‌کنند تا گذشته الیوت را دوباره کشف کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید