news-background
news-background

دنباله My Spy 2 با دیو باتیستا و آنا فاریس ساخته می‌شود

باتیستا در «جاسوس من ۲»‌ به بازیگران جدیدی می‌پیوندد.

تولید دنباله «جاسوس من» (My Spy) پرایم ویدیو با «دیو باتیستا» تأیید شد. این دنباله «جاسوس من: شهر ابدی» (My Spy: The Eternal City) نام گرفته و بازیگران جدیدی چون «آنا فاریس»، «کریگ فرگوسن» و «فلولا بورگ» به آن ملحق شده‌اند. علاوه بر باتیستا، «کلویی کولمن»، «کریستین شال»، و «کن جئونگ» بازخواهند گشت.

آمازون امتیاز پخش «جاسوس من» را در حین پاندمی کووید خریداری کرد. داستان فیلم در مورد یک مأمور سیا به نام جی‌جی با بازی باتیستا بود که وقتی برای جاسوسی از یک خانواده فرستاده می‌شود، به دختر ۹ ساله آن‌ها سوفی با بازی کولمن برخورد می‌کند. جئونگ نقش رئیس او دیوید را بازی کرد و شاد در نقش همکار فنی او ظاهر شد.

«جان هوبر» و «اریک هوبر» نویسندگان فیلمنامه و «پیتر سگال» کارگردان فیلم بود. «جاسوس من» در پلتفرم‌های دیجیتال موفقیت غیرمنتظره‌ای داشت و بنا بر اعلام «اسکرین‌انجین» سومین فیلم پربیننده سال پس از «همیلتون» دیزنی+ و «بورات ۲» بود.

در دنباله، سوفی به نوجوانی رسیده و از جی‌جی می‌خواهد او را در سفرش به ایتالیا همراهی کند. آن‌ها در آن کشور درگیر یک توطئه تروریستی می‌شوند که «دیوید کیم» رئیس سیا و پسرش کالین که اتفاقاً بهترین دوست سوفی است را تهدید می‌کند. سگال برای کارگردانی «شهر ابدی» و هوبرها برای نویسندگی بازخواهند گشت.

فاریس که بیشتر با چندگانه «فیلم ترسناک» (Scary Movie) شناخته می‌شود، در سریال «مادر» (Mom) مقابل «الیسون جنی» نقش‌آفرینی کرده است. رابینسون شهرتش را مدیون سریال «اداره» (The Office) است و در چند فیلم اکشن کمدی از جمله «آدم‌بدها» (The Bad Guys) دیده شده. باتیستا از سوی دیگر به تازگی «کوبیدن در کلبه» (Knock at the Cabin) را روی پرده داشته و بهار آینده در «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardian of the Galaxy Vol. 3) و پاییز آینده در «تلماسه ۲»‌ (Dune: Part Two) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید