news-background
news-background

ایوانجلین لیلی: پیشنهاد فیلم‌های X-Men و Wonder Woman را نپذیرفتم

لیلی می‌گوید حاضر به بازی رد چندگانه «مردان ایکس» نشده است.

«اوانجلین لیلی» این هفته فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)‌ را روی پرده دارد اما پیش از این چندگانه فرصت پیوستن به فیلم ابرقهرمانی دیگری داشته است. او در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» فاش می‌کند که پیشنهاد «هیو جکمن» برای پیوستن به فیلم‌های ابرقهرمانی «مردان ایکس» (X-Men) و «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) «جاس ویدن» را نپذیرفته است.

جکمن در حین فیلمبرداری «فولاد واقعی» (Real Steel) در سال ۲۰۱۱ این پیشنهاد را به لیلی می‌دهد. در آن مقطع، لیلی به تازگی بازی در سریال «گمشده» (Lost) را به پایان رسانده و جکمن در چهار فیلم «ایکس-من» ظاهر شده بود.

لیلی می‌گوید: «[هیو] می‌گفت: «هی، سازندگان «مردان ایکس» از من می‌پرسند که آیا به تو پیشنهاد کرده‌ام یا نه چون می‌دانند با هیچ‌کس مذاکره نمی‌کنی. می‌دانستند که با تو همکاری می‌کنم و می‌خواستند بدانند که آیا اصلاً به «مردان ایکس» علاقه داری یا نه؟» گفتم: «نه. جذابیتی برای من ندارد. علاقه ندارم.»»

لیلی اضافه می‌کند که در مقابل بازیگر «ایکس من» نباید نسبت به بازی در آن فیلم‌ها اظهار بی‌میلی می‌کرده است: «احساس کردم خیلی بی‌ادبی کرده‌ام!»

لیلی پیشنهاد بازی در نقش «زن شگفت‌انگیز» به کارگردانی «جاس ویدن» را نیز رد کرده است. او با ویدن ملاقات کرده و واکنشی نشان داده که فیلمساز متوجه بی‌میلی او می‌شود: «جذاب نبود و در مورد آن ملاقات چیزی نبود که من را ذوق‌زده کند و باعث شود که فکر کنم: «باید در این فیلم بازی کنم.» هیچ تأثیری نداشت. هیچ حس خوبی نداشت.»

لیلی می‌گوید احساس می‌کند که ویدن کمی ناراحت شده است: «مشکلی نداشتم. با سوزاندن پل‌ها مشکلی نداشتم. با اینکه هیچ‌کس در هالیوود با من همکاری نکند مشکلی نداشتم... و راستش به فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه‌ای نداشتم و این دلیل اصلی آن است، در هر دو مورد، احساس کردم که نمی‌دانم نتیجه چه خواهد بود.»

لیلی به وضوح نگاه متفاوتی نسبت به فیلم‌های ابرقهرمانی پیدا کرده و در سال ۲۰۱۵ به «مرد-مورچه‌ای» می‌پیوندد. او در چندین پروژه دیگر با مارول همکاری داشته و اخیراً برای ساخته شدن فیلم جداگانه‌ای برای شخصیت «هوپ ون دایک» یا «زنبورک» اظهار تمایل کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید