news-background
news-background

تریلر رسمی مینی‌سریال Love and Death: الیزابت اولسن پریچهره قاتلی که آهنگ کلیسا دارد

«عشق و مرگ» بهار آینده پخش خواهد شد.

تریلر رسمی مینی‌سریال «عشق و مرگ» (Love and Death) با بازی «الیزابت اولسن» در نقش «کندی مونتگمری» رونمایی شد. «دیوید ای. کلی» که «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) را در کارنامه دارد پدید‌آورنده این سریال و به همراه «نیکول کیدمن» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه بوده‌اند.

این سریال به نویسندگی «لسلی لینکا گلتر» از کتاب «شواهد عشق: داستان واقعی شور و مرگ در حواشی شهر» (Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs) اقتباس شده و داستانی در مورد دو زوج کلیسارو در یک شهر کوچک است که از زندگی خود لذت می‌برند تا اینکه ناگهان زنی دست به تبر می‌شود. این زوج‌ها کندی با بازی اولسن و «پت مونتگمری» با بازی فیوجیت و بتی با بازی ریب و آلن گور با بازی پلمانز خواهند بود.

«کریستن ریتر»، «جسی پلمانز»، «پاتریک فیوجیت» و «لیلی ریب» دیگر بازیگران این مینی‌سریال خواهند بود. این تریلر اولین تصاویر را از ریتر فاش می‌کند. ستاره سریال «جسیکا جونز» (Jessica Jones) ممکن است در آینده با اولسن در نقش «وانداویژن» در «دنیای سینمایی مارول» روبرو شود.

سال گذشته «جسیکا بیل» در مینی‌سریال «کندی» (Candy) هولو همین نقش را بازی کرد و «ملانی لینسکی» در نقش «بتی گور» و «پابلو شرایبر» در نقش «آلن گور» ظاهر شدند.

پخش مینی‌سریال «عشق و مرگ» با سه اپیزود از ۲۷ آوریل آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹

yes

نمایش اسپویل