news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم Seven Kings Must Die از نتفلیکس اعلام شد

فیلم «آخرین پادشاهی» بهار آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد.

نتفلیکس اعلام کرد که فیلم «هفت پادشاه باید بمیرند» (Seven Kings Must Die) که دنباله‌ای برای سریال «آخرین پادشاهی» (The Last Kingdom) است در تاریخ ۱۴ آوریل پخش خواهد شد. این شبکه اولین تصاویر از این فیلم را رونمایی کرده است.

«هفت پادشاه باید بمیرند» داستان «آخرین پادشاهی» را پی می‌گیرد که در سال ۲۰۲۲ پس از پنج فصل به پایان رسید. آن سریال ماجراجویی‌های «اوترد ببانبرگ» با بازی «الکساندر دریمون» را دنبال می‌کرد، جنگجویی که در قرن نهم و دهم انگلستان یک «ساکسون» زاده شده اما به عنوان یک «دین» رشد کرده. اوترد هم‌پیمان «شاه آلفرد وسکس» با بازی «دیوید داسن» می‌شود در حالی که پادشاه می‌کوشد تمامی قلمروهای پادشاهی انگلستان را علیه هجوم وایکینگ‌ها متحد کند.

در فصل پنجم که از جلد نهم و دهم رمان‌های پرفروش «برنارد کورن‌ول» اقتباس شده، اوترد متوجه می‌شود که سرنوشت او فراتر از ببنبرگ است و به آینده انگلستان گره خورده. او برای نائل شدن به تقدیرش باید با بزرگترین دشمنش مواجه شود و عظیم‌ترین قفدان را تاب آورد.

دیگر بازیگران سریال «امیلی کاکس»، «ایان هارت»، «الایزا باترورث»، «آرناس فداراویچیوس»، «مارک رولی»، «میلی بردی»، «تیموتی اینس»، «ایوا برتیستل»، «توبی رگبو»، «فین الیوت»، «روبی هارتلی» و «جیمز نورت‌کوت» بودند.

«مارتا هیلیر» نویسنده «هفت پادشاه باید بمیرند» است و در کنار دیمون یکی از تهیه‌کنندگان پروژه. این فیلم محصول مشترک یونیورسال، کارناوال فیلمز و ان‌بی‌سی‌یونیورسال است.

فصل اول «آخرین پادشاهی» در سال ۲۰۱۵ از بی‌بی‌سی پخش شد و از فصل سوم به نتفلیکس رفت. این سریال در رده چهاردهم پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی پلتفرم‌های استریم در سال ۲۰۲۲ قرار گرفت.

«هفت پادشاه باید بمیرند» ۱۴ آوریل پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵

😎اینگیلیس خیلی وقتِ رفته برای تجزیه ای که از کوچهٔ معشوقهٔ ما می‌گُذَری بر حذر باش، که سر می‌شکند دیوارش

نمایش اسپویل