news-background
news-background

بازگشت برایان کرانستون و آرون پل به دنیای Breaking Bad برای PopCorners

«والتر وایت» و «جسی پینکمن» به تلویزیون بازگشتند.

«برایان کرانستون» و «آرون پل» در یک تیزر تبلیغاتی برای «پاک‌کورنرز» (PopCorners) به دنیای سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) بازگشتند و نقش «والتر وایت» و «آرون پل» را تکرار کردند. نسخه کامل این تیزر یکشبه آینده با برگزاری سوپر بول پخش خواهد شد.

وایت در این ویدیو اسنک کرانچی می‌پزد و می‌گوید: «فقط ترکیبات پایه است.» پینکمن با چشیدن طعم «پاپ‌کورنرز» فوراً به آن علاقه‌مند می‌شود. آن‌ها به سراغ پخش‌کننده خودشان «تاکو سالامانکا» با بازی «ریموند کروز» می‌روند که او هم درخواست هفت طعم مختلف را می‌کند.

کرانستون در مورد این تیزر تبلیغاتی به «تودی» می‌گوید: «در هفت سالی که «برکینگ بد» را می‌ساختیم از ابتدای قسمت اول تا پایان، سریال پرتنشی بود. بنابراین مجالی برای شوخی و لبخند و خندیدن زیادی در حین فیلمبرداری نبود، چون آن شخصیت‌ها بسیار جدی‌اند، تا جایی که از این تغییر استقبال کردیم. گفتیم بیایید بهترین آگهی بازرگانی ممکن را برای پاپ‌کورنرز بسازیم. در عین حال، می‌خواستیم تجربه خوب و مفرحی باشد.»

کرانستون و پل پس از پایان «برکینگ بد» با فیلم «ال کامینو» (El Camino) نتفلیکس و اسپین‌آف «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده بودند. کرانستون علاوه بر این در سال ۲۰۱۵ برای یک تیزر تبلیغاتی سوپر بول دیگر به نقش «والتر وایت» بازگشته بود.

«وینس گیلیگان» خالق «برکینگ بد» برای کارگردانی این تیزر بازگشته و برخی دیگر از عوامل سریال و نیز خودروی آر‌وی «برکینگ بد» را با خود همراه کرده است.

پل می‌گوید کرانستون را یک دوست و راهنما می‌داند و می‌گوید: «حاضرم برای این مرد تیر بخورم. خیلی به هم نزدیکیم. بچه‌های من علاقه زیادی به او و رابین همسرش دارند. و ما با هم به هاوایی رفتیم، به همراه خانواده، برای یک تعطیلات خانوادگی کوچک. خیلی نزدیکیم. برای من ارزش زیادی دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید