news-background
news-background

استاپ-موشن بعدی دل تورو پس از Pinocchio اقتباس از The Buried Giant

دل تورو وعده تولید یک استاپ-موشن دیگر پس از «پینوکیو» را داد.

«گی‌یرمو دل تورو» می‌گوید پس از فیلم «پینوکیو» (Pinocchio) استاپ-موشن دیگری می‌سازد. این فیلمساز مکزیکی چندین نامزدی از انجمن‌های مختلف از جمله اسکار را دریافت کرده و ستایش منتقدین و مخاطبین را برانگیخته است.

دل تورو در مصاحبه جدیدی با «تلگراف» وعده پروژه انیمیشن دیگری را می‌دهد اما با توجه به فرایند طولانی تولید استاپ-موشن‌ها، انتظار نمی‌رود که این پروژه به زودی آماده پخش شود.

دل تورو می‌گوید: «فیلم استاپ-موشن بعدی من اقتباس از «غول مدفون» (The Buried Giant) «کازوئو ایشیگورو» خواهد بود که در حال نوشتن‌اش با «دنیس کلی» هستم و فرایند طراحی را تا دو ماه آینده آغاز می‌کنیم. ابتدا یک فیلم لایو-اکشن می‌سازم. اما در همین حین، یک کتاب مصور می‌نویسیم و پس از حدود دو سال اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رفت، فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.»

رمان «غول مدفون» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و داستانی در مورد زوجی روایت کرد که در یک دنیای فانتزی زندگی می‌کنند جایی که حافظه دراز مدت وجود ندارد. وقتی آن‌ها ناگهان به یاد می‌آورند که فرزند پسری داشته‌اند، جست‌وجو برای یافتن او را آغاز می‌کنند.

دل تورو می‌گوید: «انیمیشن در طول سال‌ها به ما تصاویر ماندگار زیادی بخشیده، اما از جهات بسیاری صنعت فیلمسازی تمایل دارد آن را روی میز کودکان قرار دهد. بنابراین من می‌خواهم مدیوم را به فضاهایی ببرم که ظرفیتش را نشان دهد.»

فیلم لایو-اکشنی که دل تورو از آن حرف می‌زند احتمالاً اقتباس از «فرانکنشتاین» (Frankenstein) با بازی «اسکار آیزاک» برای نتفلیکس خواهد بود که شایعه آن مدتی است شنیده می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید