news-background
news-background

آمازون کمدی جدید کارگردان Palm Springs با بازی جنیفر انیستون و جولیا رابرتس را خریداری کرد

امتیاز پخش فیلم جدید «مکس بارباکو» را آمازون خریداری کرده است.

استودیوی آمازون امتیاز پخش فیلم کمدی جدید «مکس بارباکو» با بازی «جنیفر انیستون» و «جولیا رابرتس» را خریداری کرد. بارباکو هفته پیش ایده تولید این فیلم بدون عنوان را به آمازون و چهار استودیوی و پلتفرم استریم دیگر مطرح کرده است. کمپانی «لاکی‌چپ اینترتینمنت» متعلق به «مارگو رابی»، «تام آکرلی» و «جوسی مک‌نامارا» و «رد اوم فیلمز» رابرتس، «اکو فیلمز» انیستون در تولید پروژه مشارکت می‌کنند.

بارباکو بیشتر با فیلم «پالم اسپرینگز» (Palm Springs) با بازی «اندی سمبرگ» و «کریستین میلیوتی» که در جشنواره ساندنس با قراردادی رکوردشکن توسط نئون خریداری شد شناخته می‌شود. فیلم جدید او بر اساس یک ایده اریجینال است.

رابرتس ۵۵ ساله در سال ۲۰۲۲ با فیلم کمدی-رمانتیک «بلیت بهشت» (Ticket to Paradise) موفقیت غافلگیرکننده‌ای داشت در حالی که آخرین فیلم بلند انیستون ۵۳ ساله «معمای قتل» (Murder Mystery) نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ بوده است. «معمای قتل ۲» با بازی او و «آدام سندلر» بهار آینده پخش خواهد شد.

انیستون کمدی‌های بسیاری از جمله «رئیس‌های وحشتناک» (Horrible Bosses)، و «محیط اداره» (Office Space) را در کارنامه دارد. رابرتس از سوی دیگر فیلم‌های کالت کمدی-رمانتیک «عروسی بهترین دوست من» (Notting Hill) و «ناتینگ هیل» (My Best Friend's Wedding) را در دهه ۱۹۹۰ روی پرده داشته است.

رابرتس پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفته بود که علت دوری‌اش از ژانر این بوده که فیلمنامه خوبی به دستش نرسیده است: «مردم گاهی به اشتباه از مدتی که از بازی من در یک کمدی رمانتیک گذشته این برداشت را می‌کنند که من نمی‌خواهم در یکی از این فیلم‌ها بازی کنم. اگر اثری خوانده بودم که فکر می‌کردم در نویسندگی‌اش در سطح «ناتینگ هیل» یا طنز دیوانه‌وارش در سطح «عروسی بهترین دوست من» است، انجامش می‌دادم.»

انیستون و رابرتس در «روز مادر» (Mother's Day) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید