news-background
news-background

دومین تریلر رسمی فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

تریلر دوم فیلم لایو-اکشن «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» رونمایی شد.

پارامونت از تریلر دوم فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان سارقان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) رونمایی کرد. اولین تریلر این فیلم پرستاره تابستان گذشته و در کامیک-کان پخش شده بود. «کریس پاین»، «میشل رودریگز»، «رگی ژان پیچ»، «هیو گرنت»، «جاستیس اسمیت»، و «سوفیا لیلیز» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

داستان فیلم در مورد گروهی از سارقان است که با سفر به یک قلمرو در تلاشند مانع سلطه یک نیروی شیطانی بزرگ بر دنیا شوند. نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی به «جاناتان گلدستین» و «جان فرانسیس دیلی» سپرده شده که کمدی تحسین‌شده «شب بازی» (Game Night) و «مرد عنکبوتی: بازگشت  به خانه» (Spider-Man: Homecoming) سونی و مارول را در کارنامه دارند.

این فیلم ابتدا در جشنواره تگزاس (SXSW) اکران خواهد شد. فوریه سال گذشته گزارش شده بود که یک اسپین‌آف تلویزیونی برای این فیلم در دست ساخت است. «راسون مارشال توربر» قرار است پدید‌آورنده، نویسنده و تهیه‌کننده این سریال باشد و قسمت اول را کارگردانی کند. این سریال از هشت اپیزود تشکیل شده و از طرف پارامونت+ سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده است.

پاین پیش‌تر در مصاحبه با «کلایدر» از همکاری با گلدستین و دیلی گفته بود: «اولاً آدم‌های بسیار شوخی‌اند. و سابقه کارگردانی کمدی‌های خیلی خوبی دارند. ایده آن‌ها برای بازگویی قصه، دست کم به نظر من، دقیقاً همان‌ چیزی بود که در مورد فیلمسازی با بودجه سنگین دوست دارم، یعنی سعی نمی‌کند بیش از حد جذاب باشد.»

«سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان سارقان» ۳۱ مارس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۴۳

make me sick

نمایش اسپویل