news-background
news-background

گلدن گلوب ۲۰۲۳ بینندگان را به یاد مصاحبه عجیب سث روگن در مورد تام کروز و سایتنولوژی انداخت

مجری گلدن گلوب با جوایز پس فرستاده شده «تام کروز» شوخی کرد.

«جرود کارمایکل» در مراسم گلدن گلوب سه‌شنبه شب هفته گذشته، با «تام کروز» و فرقه ساینتولوژی شوخی کرد. مجری کروز را به خاطر پس فرستاده شدن جوایز گلدن گلوب دست انداخت و اضافه کرد که شاید بهتر باشد سه جایزه او را با بدهند و «شلی میسکاویج» همسر مفقود شده «دیوید میسکاویج» رهبر فرقه ساینتولوژی را پس بگیرند. «لیا رمینی» عضو سابق و منتقد این فرقه مجری را برای این شوخی نادر با ساینتولوژی و کروز ستایش کرد.

اما به لطف این شوخی برخی بینندگان مصاحبه «سث روگن» در سال ۲۰۲۱ را به یاد آوردند. این بازیگر در مصاحبه با «هاوارد استرن» گفته بود که بازیگر «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در اولین برخورد سعی کرده او را به سمت ساینتولوژی جذب کند.

روگن گفته بود: «چند ساعت پس از ملاقات، بحث ساینتولوژی پیش آمد. او گفت: «فکر می‌کنم صنعت داروسازی باعث شده من آدم بدی به نظر برسم. باید ببینی که با دوست من «لوییس فراخان» [رهبر جنبش تلفیق‌گرایان امت اسلام که اغلب به خاطر اظهارات یهودستیزانه و ضدهمجنس‌گرایانه‌اش شناخته می‌شود] چه کرده‌اند.»

بازیگر «خیلی بد» (Superbad) و «این پایان است» (This Is the End) ادامه می‌دهد: «هیچ‌وقت جمله‌بندی او را فراموش نمی‌کنم: «مثل ساینتولوژی است. اگر اجازه دهی به تو بگویم که حقیقت چیست، فقط ۲۰ دقیقه به من وقت بده، تا به تو بگویم در مورد چیست. خواهی گفت که امکان ندارد. امکان ندارد.»»

روگن در مصاحبه با استرن معترف می‌شود که فوراً نگران شده که رد کردن درخواست کروز ممکن است چه عواقبی داشته باشد اما «جاد اپتاو» همکار فیلمساز قدیمی‌اش بحث را به سمت سینما می‌برد: «خدا را شکر جان آنجا بود، فکر کردم: «فکر می‌کنم دیگر مشکلی پیش نمی‌آید، بیایید در مورد سینما و این‌جور مسائل حرف بزنیم. از آن گلوله جاخالی دادم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید