news-background
news-background

اولین تیزر فیلم Gran Turismo در CES رونمایی شد

 

تیزر فیلم «گرن توریزمو» در نمایشگاه سی‌ای‌اس رونمایی شد.

اولین تیزر فیلم «گرن توریزمو» (Gran Turismo) سونی به کارگردانی «نیل بلومکمپ» که اقتباسی است از بازی ویدیویی محبوب پلی‌استیشن در نمایشگاه سی‌ای‌اس لاس وگاس رونمایی شد. پیش‌تر گزارش شده بود که «اورلاندو بلوم»، «دیوید هاربر» بازیگر «موجودات عجیب» (Stranger Things) و «آرچی مدکو» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

نسخه سینمایی از یک داستان واقعی الهام گرفته شده و نوجوانی را دنبال می‌کند که مهارت‌های او در بازی «گرن توریزمو» و پیروزی در یک رقابت سبب ورود او به مسابقات واقعی و حرفه‌ای رانندگی می‌شود. «جیسون هال» و «زک بیلان» نویسندگان فیلمنامه و «جری هالیول هورنر»، «درن بارنت»، و «جایمون هونسو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

بلومکمپ در سی‌ای‌اس توضیح داد که چگونه از دوربین‌ها و حس‌گرهای گوناگون سونی استفاده کرده تا نماهای پی‌او‌وی غیرمعمولی ضبط و تجربه دیدن فیلم را به بازی ویدیویی شبیه کند.

پلی‌استیشن و سونی اخیراً با همکاری اچ‌بی‌او بازی ویدیویی «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) را به یک سریال تلویزیونی تبدیل کرده‌اند. علاوه بر این، بازی‌های «خدای جنگ» (God of War) و «فلز تابیده» (Twisted Metal) نیز در سال‌های آینده به سریال تلویزیونی تبدیل خواهند شد.

سونی فیلم «گرن توریزمو» را ۱۱ آگست ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید