news-background
news-background

کارگردان Minari دنباله Twister را می‌سازد

«لی آیزاک چانگ» دنباله «گردباد» را کارگردانی می‌کند.

بیش از دو سال پس از آنکه اعلام شد یونیورسال فیلم کلاسیک «گردباد» (Twister) را ریبوت می‌کند، «لی آیزاک چانگ» کارگردان نامزد اسکار «میناری» (Minari) برای کارگردانی یک دنباله وارد مذاکره با استودیو شد.

در صورت نهایی شدن قرارداد، چانگ فیلمنامه‌ای نوشته «مارک ال. اسمیت» را کارگردانی خواهد کرد. این نویسنده فیلم «ازگوربرخاسته» (The Revenant) را در کارنامه دارد. فیلمبرداری دنباله از بهار آینده آغاز خواهد شد.

در نسخه اصلی فیلم «بیل پکستون» و «هلن هانت» نقش زوجی در آستانه‌ی جدایی و تعقیب‌کننده‌ی گردباد را بازی می‌کردند. آن‌ها با همکاری یکدیگر تورنادوها را دنبال می‌کردند تا گزارش و هشدار آب‌وهوا را به موقع تحویل دهند. این فیلم نه تنها به عنوانی پرفروش تبدیل شد و ۴۹۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، بلکه از آن به خاطر جلوه‌های ویژه‌ی انقلابی‌اش تحسین شد. «یان ده بونت» که سابقه کارگردانی «سرعت» (Speed) را داشت این فیلم را کارگردانی کرد.

«ددلاین» گزارش داده است که چانگ در زادگاهش آرکانزاس تجربه زیادی در پناه گرفتن از تورنادوها دارد. تورنادو حتی در داستان فیلم «میناری» نیز نقش داشت. این فیلمساز قرار بود اقتباس لایو-اکشن از «اسم تو» (Your Name) را بسازد اما در نهایت از پروژه جدا شد.

میناری جدا از دنباله «گردباد» فیلم بدون عنوانی برای استودیوی ام‌جی‌ام و یونایتد آرتیستس در دست ساخت دارد و بار دیگر با کمپانی «پلن بی» و «برد پیت» در مقام تهیه‌کننده همکاری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید