news-background
news-background

رامین بحرانی سریال Grapes Of Wrath را می‌سازد

 

کمپانی «فیفث سیزن» با مدیریت جدیدش چند سریال تلویزیونی تولید می‌کند. این کمپانی که پیش‌تر با نام «ایندور کانتنت» شناخته می‌شد را «سی‌جی ای‌ان‌ام» کره با قراردادی ۷۸۵ میلیون دلاری خریداری کرده است. سریال‌های «جداسازی» (Severance) اپل، «توکیو وایس» (Tokyo Vice) اچ‌بی‌او مکس و «گرگی مثل من» (Wolf Like Me) پیکاک محصول این کمپانی بوده‌اند.

دوشنبه این هفته «ددلاین» گزارش داد که «فیفث سیزن» با همکاری «ایمی آدامز» به دنبال خلق سریالی شبیه به «نیروی اهریمنی او» (His Dark Material) بر اساس کتاب «عشق زندگی من» (Love of My Life) است. پروژه دیگر کمپانی اقتباس تلویزیونی از رمان «خوشه‌های خشم» (The Grapes of Wrath) «جان استاین‌بک» به نویسندگی و کارگردانی «رامین بحرانی» است.

بحرانی با فیلم «ببر سفید» (The White Tiger) نامزد اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی شد و اخیراً در «آخرین روزهای تالمی گری» (The Last Days of Ptolemy Grey) با «ساموئل ال. جکسون» همکاری کرده است.

رمان «خوشه‌های خشم» در سال ۱۹۳۹ منتشر شد و داستانی در مورد یک خانواده فقیر در دوران «رکود بزرگ» روایت کرد که از اوکلاهوما به کالیفرنیا مهاجرت کردند. «جان فورد» یک فیلم بلند با بازی «هنری فاندا» بر اساس این رمان کارگردانی کرده است. این کمپانی سریالی بر اساس «شرق بهشت» (East of Eden) «جان استاین‌بک» نیز می‌سازد. این سریال با تهیه‌کنندگی «زویی کازان» و بازی «فلورنس پیو» در دست ساخت است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید