news-background
news-background

جیمز مک‌آووی: با فیلم Atonement تمایلی به رقابت برای اسکار نداشتم

مک‌آووی می‌گوید تمایلی به همکاری در کمپین اسکار «تاوان» نداشته است.

«جیمز مک‌آووی» در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» بریتانیا فاش کرده است که چرا تمایلی به رقابت برای اسکار با فیلم «تاوان» (Atonement) نداشته است. مک‌آووی می‌گوید نحوه مشارکت «فورست ویتاکر» در کمپین اسکار «آخرین پادشاه اسکاتلند» (The Last King of Scotland) را دیده بوده و تمایلی نداشته برای جلب نظر رأی‌دهندگان آکادمی تلاش کند.

مک‌آووی می‌گوید:‌ «[با فیلم «آخرین پادشاه اسکاتلند»] برای من روشن شد که در جهت منافع دیگران انجامش خواهم داد. و هیچ مشکلی با آن نداشتم. اما وقتی «تاوان» بیرون آمد، ۲۶ یا ۲۷ ساله بودم و فکر می‌کردم نمی‌توانم انجامش دهم و نمی‌خواهم انجامش دهم.»

«تاوان» هفت نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «سرشا رونان» و بهترین موسیقی متن برای «داریو ماریانلی» را دریافت کرد.

مک‌آووی اضافه می‌کند: «نمی‌خواستم آن نقش را بازی کنم. حاضر بودم فیلم را تبلیغ کنم، و مردم را به سالن‌ها بکشانم. اما کمپین، احساس کردم... احساس کم‌ارزش بودن می‌کردم.»

این بازیگر ۴۳ ساله اسکاتلندی می‌گوید پس از ۲۷ سال بازیگری به دنبال «تجارب جذاب» است:‌ «از بازیگری لذت می‌برم، اما از یکنواختی صنعت سینما و تلویزیون خوشم نمی‌آید. حتی اگر فیلمنامه خوبی باشد، به هیچ‌وجه نمی‌توانم به سر کار رفتن در ساعت پنج یا شش صبح و ماندن تا هشت شب را توجیه کنم. اگر با شخصیت من داستان جذابی روایت نشود [بازیگری] روح را نابود می‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید