news-background
news-background

حمایت مجدد هلنا بونهام کارتر از جانی دپ و جی‌کی رولینگ: لازم نیست با همه‌چیز موافق باشید

بونهام کارتر بار دیگر از دپ و رولینگ حمایت کرده است.

«هنلنا بونهام کارتر» بازیگر نقش «بلاتریکس لسترنج» از «جی‌کی رولینگ» نویسنده کتاب‌های «هری پاتر» (Harry Potter) حمایت کرده است. این بازیگر از «جانی دپ» که در هفت فیلم با او سابقه همکاری دارد نیز در مقابل اتهام خشونت خانگی حمایت می‌کند. پنج فیلم از این هفت فیلم را «تیم برتون» همسر سابق بونهام کارتر کارگردانی کرده است. رولینگ در سال‌های اخیر با پافشاری بر عقاید «ضد-تراجنسیتی» قربانی «فرهنگ تحریم» شد هرچند که تأکید کرد «تراجنسیت‌ستیز» نیست.

بونهام کارتر در مصاحبه جدیدی با «تایمز» می‌گوید: «وحشتناک است، مشتی مزخرف است. به نظر من به [رولینگ] پیله کرده‌اند. قضاوت‌گرایی مردم زیاده‌روی است. اجازه دارد نظر خودش را داشته باشد، به ویژه وقتی قربانی بدرفتاری [افراد تراجنسیتی] باشد.»

بونهام کارتر اضافه می‌کند: «هر کسی سابقه آسیب‌های روانی خودش را دارد و عقایدش را بر آن اساس شکل می‌دهد و شما باید به رنج آن افراد و پیشینه آن‌ها احترام بگذارید. لازم نیست با همه‌چیز موافق باشید – در آن صورت دیوانه‌وار و ملال‌آور خواهد بود. [رولینگ] قصد پرخاشگری ندارد، فقط حرفی را بر اساس تجاربش می‌زند.»

«جانی دپ» که پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه بریتانیایی «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش «امبر هرد» نامیده بود، از هالیوود طرد شد و پس از پیروزی بر او در تابستان گذشته، به تدریج به بازیگری بازگشت.

بونهام کارتر در مصاحبه با «تایمز» می‌گوید رأی دادگاه ویرجینیا دپ را احیا کرده است: «فکر می‌کنم [بی‌گناهی] او کاملاً اثبات شد. به نظر من حالا دیگر وضعیت خوبی دارد. کاملاً خوب.»  دپ پدرخوانده فرزندان ۱۸ و ۱۴ ساله بونهام کارتر است.

بونهام کارتر در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی دپ بر هرد «بازگشت آونگ جنبش «من هم» است یا نه می‌گوید:‌ «باور من این است که [امبر هرد] آن آونگ را چرخاند. مشکل این‌گونه مسائل همین است – مردم سوار موج می‌شوند چون گرایش عمومی به آن وجود دارد و می‌خواهند به نماد تبلیغاتی‌اش تبدیل شوند.»

«چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (Charlie And The Chocolate Factory ) و «سویینی تاد» (Sweeney Todd) از جمله فیلم‌های مشترک دپ و بونهام کارتر بوده‌اند. دو سال پیش، بونهام کارتر در مصاحبه با «گاردین» گفته بود: «خصوصیتی سنتی در مورد رفتار جانی وجود دارد – هیچ‌یک از آن‌ها منطقی نیستند. اما این مرد احمق نیست. اگر فکر می‌کرد که حق با او نیست تا اینجا قضیه را کش نمی‌داد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید