news-background
news-background

معرفی ۷ جهان خطرناک دنیای سینما برای زندگی

The Hunger Games

برای یک لحظه اجازه دهید به جهانی که در این فیلم به تصویر کشیده می‌شود نگاهی مختصر داشته باشیم. زندگی اکثریت جمعیت مردم به فنا رفته و فقر حاکم شده و این در حالیست که زورگویی پا برجاست. دستگاه دولتی پر از فساد است که هر روز زندگی را برای مردمان آنجا سخت می‌کند اما از کسانی که به صورت مسابقه برنده بازی‌ها می‌شنود  کمی آزادی می‌بخشند. کل جامعه در رعب و وحشت زندگی می‌کند وهمین موضوع ثابت می‌کند که هانگر گیمز جای خوبی برای زندگی نیست.

 

The Dark Knight Trilogy

batman-standing-in-the-wreckage-in-the-dark-knight

زندگی در جهانی که ابرقهرمانان مانند بتمن و دشمنان آنها مانند جوکر بسیار خطرناک و دلهره‌آور است و هر روز اتفاقات سخت و عجیبی برای ما پیش می‌آید. زندگی کردن در هر دنیایی که جوکر در آن باشد وحشتناک است. شاید یکی از وحشتناک‌ترین و دیووانه‌‌وار‌ترین و غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین نوع جوکر‌ها. فقط تصور کنیم در دنیایی باشیم که در آن افراد ترور می‌شوند، ساختمان‌ها تخریب می‌شنود، و کشتار صورت می‌گیرد. قطعاً می‌خوایم از آن دور باشیم. اگر خیلی عمرمان کفاف دهد و در آن زندگی کنیم فقط کافیست در یک شب متوجه شویم که خودمان به همراه تخت خواب و کل خانه از فاصله ۱۰۰ متری در آسمان به سمت زمین در حال فرود آمدن هستیم.

 

Silent Hill

silent-hill-concept-photo

تپه خاموش یا همان «سایلنت هیل»، جهانی را نشان می‌دهد که وجود موجودات ماوراء‌الطبیعه در سطح بسیار بالاتر از فیلم‌های ترسناک دیگر دیده می‌شود. زمانی که صدای آژیر معروف شهر به صدا در می‌آید، آن وقت است که شهر با ارواح مردگان و هیولاهای ناشناخته که خیلی هم سریع انسان را به دام می‌اندازند احاطه می‌شود. زندگی در این جهان به معنای کامل یک کابوس شوم است.

 

Jurassic Park

جهانی که در سری فیلم‌های «پارک ژوراسیک» وجود دارد، دقیقاً همانطور است که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید! فقط کافیست یک لحظه در معرض دید دایناسورهای وحشی و گوشتخوار باشید، چیزی نیست، ولی یکی از وحشتناک‌ترین مرگ‌ها را تجربه می‌کنید.

 

Final Destination

final-destination-3-e1469944293912

در سری فیلم‌های «مقصد نهایی» جهانی که وجود دارد یک جهان عادی است، اما در یک لحظه به یک جهان مرگبار تبدیل می‌شود. فقط کافیست یک سهل‌انگاری و یا یک اشتباه کوچک کنید آنگاه بزرگترین عضوی که از بدنتان باقی می‌ماند گوش شماست. تنها چیزی که در این جهان بدتر از خود مرگ است مرگ نیست! چرا که اگر نمرده باشید حوادث عجیب و پی در پی برایتان رخ می‌دهد تا آنجا که بالاخره با مفهوم مرگ آشنا شوید.

 

American Horror Story

scary-tv-american-horror-story

داستان ترسناک آمریکایی جهانی را به تصویر می‌کشد که بدون هیچ شکی زندگی در آن می‌تواند از مرز وحشتناک هم عبور کند. تمام رویدادهایی که در این جهان رخ می‌دهد قابل مقایسه با تمام اتفاقات عجیب و غریبی که تا به امروز دیده‌اید کاملا متفاوت است. این جهانی که در آن به نظر می‌رسد عادی است و تنها با یک چشم به هم زدن تمام وجودتان را از درون ویران می‌کند. مهم نیست چه شخصی و با چه مقامی باشید، همه چیز می‌تواند ترسناکتر از تصورتان پیش برود و شما را تا مرز جنون بکشد.

 

The Walking Dead

rick-mouth-open

اکثر ما انسان‌ها از تکنولوژی و امکاناتی که در اختیار ماست اهمیت زیادی نمی‌دهیم، اما زمانی به آن‌ها نیازمند می‌شویم که جهان تبدیل به یک سیاره آخرالزمانی پر از مردگان متحرک شود و هر لحظه امکان دارد یک لقمه چرب آنها شوید. حال اگر بخواهیم به مردگان متحرک هم توجه نکنیم، باند‌های دیوانه، دزدان، و تجاوزگران را چه کنیم؟ هیچ قانون و یا تمدنی نیست و همه‌چیز آشفته است و ما انسان‌ها باید طبق اصول آدم‌های نخستین عمل کنیم.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید