زمان مطالعه: ۱ دقیقه
میکی کوهن آخرین بازمانده فیلم Gone With The Wind درگذشت
کوهن آخرین بازمانده فیلم «بر باد رفته» بود.
«میکی کوهن» آخرین بازمانده فیلم کلاسیک «بر باد رفته» (Gone With The Wind) در ۹۰ سالگی درگذشت. «جرج ترل» دوست این بازیگر درگذشت او را در فلوریدا تأیید کرده است. کوهن در دهههای ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ یک کودک بازیگر پرکار بود و در «بر باد رفته» نقش «بو ویکلس» پسر اشلی و ملانی ویلکس با بازی «لسلی هاوارد» و «الیویا دوهاویلاند» را بازی کرد. در یکی از صحنههای بهیادماندنی فیلم، کوهن با چشمانی اشکبار به مرگ ملانی واکنش نشان میدهد و از پدرش میپرسد: «مادرم به کجا میرود؟ و چرا من نمیتوانم همراه او بروم، خواهش میکنم؟» مرگ دوهالیواند در سال ۲۰۲۰ باعث شد که کوهن آخرین بازمانده این فیلم شود. هرچند دوران بازیگری کوهن در اواسط دهه ۱۹۵۰ به پایان رسید، اما در سال ۱۹۵۱ نقش کوتاهی در فیلم «اتوبوسی به نام هوس» (A Streetcar Named Desire) بازی کرد. کوهن سابقه بازی در فیلم «خوارز» (Juarez) مقابل «بتی دیویس» و «رودخانه سرخ» (Red River) را داشت.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید