news-background
news-background

اولین تصویر از کیت وینسلت و دخترش در I Am Ruth

«کیت وینسلت» و دخترش «میا تریپلتون» در سریال «من هستم» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اولین تصویر رسمی از «کیت وینسلت» و دخترش «میا تریپلتون» در سریال «من هستم» (I Am) چنل ۴ بریتانیا رونمایی شد. وینسلت و دخترش برای اولین بار در مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وینسلت در اپیزود اول از فصل سوم این سریال تحت عنوان «من روث هستم» (I Am Ruth) نقش مادری را بازی می‌کند که نگران غرق شدن دخترش فرایا در شبکه‌های اجتماعی و سلامت روان اوست.

«دمینیک سویج» فیلمساز برنده بفتا نویسنده و کارگردان این سریال است و در هر اپیزود با بازیگران جدیدی که اغلب دیالوگ‌ها را بداهه‌پردازی می‌کنند همکاری خواهد کرد. قسمت اول این سریال در سال ۲۰۱۹ از شبکه «چنل ۴» بریتانیا پخش شد. در فصل دوم «سران جونز» درخشید و با اپیزود «من ویکتوریا هستم» نامزد بفتا شد. «لتیشا رایت» در «من دنیل هستم» و «لسلی من‌ویل» در «من ماریا هستم» دیگر بازیگران سریال بوده‌اند.

تریپلتون در سال ۲۰۲۰ با تریلر ایرلندی «سایه‌ها» (Shadows) بازیگری را آغاز کرد. او بزرگترین دختر وینسلت و «جیم تریپلتون» است که از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۱ با وینسلت ازدواج کرد. وینسلت ۴۶ ساله دو فرزند دیگر به نام‌های «جو مندز» ۱۸ ساله و «بیر وینسلت» ۸ ساله دارد. وینسلت پیش‌تر در مصاحبه با «لورین کلی» مجری بریتانیایی گفته بود: «کسانی که او را انتخاب کردند هیچ نمی‌دانند که او دختر من است. این بزرگ‌ترین نگرانی من بود، و البته برای عزت نفس او واقعاً مهم بود.»

«کیت وینسلت» برنده امی پس از سریال تحسین‌شده «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) در اچ‌بی‌او می‌ماند و در سریال جدیدی به نام «کاخ» (The Palace) با «ویل تریسی» نویسنده و تهیه‌کننده «وراثت» (Succession) همکاری می‌کند. وینسلت که جدا از «مر از ایست‌تون» در «میلدرد پیرس» (Mildred Pierce) با اچ‌بی‌او سابقه همکاری دارد، قرار است در مینی‌سریال دیگری به نام «اعتماد» (Trust) که از رمانی به همین نام نوشته «هرنان دیاز» اقتباس شده به این شبکه بازگردد.

«من روث هستم» تا پایان سال ۲۰۲۲ از چنل ۴ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید