news-background
news-background

خالق سریال Mad Men: شبکه HBO حتی فیلمنامه قسمت اول را نخواند

«متیو وینر» می‌گوید پس از نویسندگی سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) خودش را عضوی از «خانواده» شبکه اچ‌بی‌او می‌دانسته است. خالق سریال «مد من» (Mad Men) در کتاب جدید «تلویزیون نیست» (It’s Not Tv) نوشته «فلیکس ژیلت» و «جان کوبلین» فاش می‌کند که مدیریت جدید اچ‌بی‌او به دنبال جدایی «کریس آلبرکت» به فیلمنامه قسمت اول «مد من» بی‌توجهی کرده‌اند.

وینر می‌گوید «کارولاین استراوس» مدیر وقت اچ‌بی‌او حتی به طرح او برای سریال «مد من» پاسخ نداده است، هرچند «دیوید چیس» نویسنده «سوپرانوها» توصیه کرده بود «همه مسئولین شبکه نگاهی به آن بیندازند.»

وینر به یاد می‌آورد: «برای من بسیار ناامیدکننده بود، چرا که سنگ را تا بالای کوه هل داده بودم اما آن‌ها به من توجهی نکردند. زیرا من عضوی از آن خانواده بودم.»

سریال «مد من» در نهایت از شبکه کابلی ای‌ام‌سی پخش می‌شود که به گفته وینر هدفش «تولید سریال‌های شبیه اچ‌بی‌او» بوده است. این سریال بازیگرانی چون «جان هم»، «الیزابت ماس»، «کریستینا هندریکس» و «جنیوری جونز» را به شهر رساند و ۱۶ جایز امی در طول هفت فصل دریافت کرد.

استراوس در رابطه با از دست دادن سریال «مد من» می‌گوید: «یک برنامه‌ساز را به من نشان دهید که اثری را رد نکرده باشد.» این مدیر در سال ۲۰۰۸ و یک سال پس از پخش «مد من» از ای‌ام‌سی از اچ‌بی‌او جدا شد. استراوس با تولید «کدبانوهای درمانده» (Desperate Housewives) که در نهایت از ای‌بی‌سی پخش شد نیز مخالفت کرده بود. این سریال بعضی از شب‌های یکشنبه بینندگان بیشتری نسبت به «شنود» (The Wire) اچ‌بی‌او جذب می‌کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید