news-background
news-background

امیلیا کلارک در فیلم An Ideal Wife نقش همسر اسکار وایلد را بازی می‌کند

کلارک به فیلم «همسر ایده‌آل» ملحق شد.

«امیلیا کلارک» برای بازی در نقش «کنستانس لوید»، نویسنده ایرلندی و همسر «اسکار وایلد» به فیلم «همسر ایده‌آل» (An Ideal Wife) به کارگردانی «سوفی هاید» ملحق شد. هاید سابقه کارگردانی «موفق باشی، لئو گرانده» (Good Luck to You, Leo Grande) را در کارنامه دارد.

این پروژه که جزئیاتی از داستانش فاش نشده با سرمایه‌گذاری استودیوی ایمبنکمنت تولید خواهد شد و سه‌شنبه این هفته در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به خریداران عرضه می‌شود. این کمپانی «پدر» (The Father) و «پسر» (The Son) «فلورین زلر» را تولید کرده است.

«همسر ایده‌آل» نگاهی می‌اندازد به زندگی لوید به عنوان یک نویسنده و کنش‌گر فمینیست که در جنبش اصلاح لباس‌های ویکتوریایی که به زنان امکان می‌داد پوشش‌هایی راحت‌تر از لباس‌های مرسوم داشته باشند نقش داشت. لوید در سال ۱۸۸۴ با وایلد ازدواج کرد و دو فرزند از او به دنیا آورد. با این حال، پس از آنکه وایلد به خاطر همجسگرایی دو سال حبس دریافت کرد، لوید به همراه فرزندانش به سوییس رفت و از نویسنده دوری گزید.

هاید در فیلم «موفق باشی، لئو گرانده» با «اما تامپسون» و «دریل مک‌کورمک» همکاری کرده بود. این فیلم به صورت مجازی در ساندنس و برلیناله اکران شد.  فیلم اول هاید تحت عنوان «۵۲ سه‌شنبه» (52 Tuesdays) برنده جایزه «خرس کریستال» برلین شده بود.

کلارک به تازگی در سریال «تهاجم سری» (Secret Invasion) مارول و دیزنی+ نقش‌آفرینی کرده و به زودی در «مک‌کارتی» (McCarthy) مقابل «مایکل شنان» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید