news-background
news-background

مایکل امپریولی همکاری دوباره با نویسنده The Sopranos در «یک پروژه اسرارآمیز» را تأیید کرد

امپریولی در سریال «سوپرانوها» با «دیوید چیس» همکاری کرده است.

«مایکل امپریولی» اعلام کرد که در یک پروژه جدید با «دیوید چیس» پدیدآورنده سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) همکاری می‌کند. امپریولی که فصل دم «نیلوفر سفید» (The White Lotus) را در اچ‌بی‌او دارد، پنجشنبه هفته گذشته در مصاحبه با «جیمی فالن» از تولید یک پروژه جدید و «اسرارآمیز» گفت.

امپریولی حتی فاش می‌کند که «استیو شیریپا» همبازی او در «سوپرانو» و همکار او در پادکست این سریال نقشی در فیلم جدید خواهد داشت: «بله، در حال نوشتن یک فیلم هستیم برای من و استیو شیریپا. یک پروژه اسرارآمیز است. بیش از این چیزی نمی‌توانم بگویم.»

امپریولی اضافه می‌کند: «من و دیوید با هم در حال نگارش فیلمنامه هستیم. نمی‌توانم بگویم در مورد چیست. اما وقتی بیرون آمد، پیش از هر کس دیگری به اینجا می‌آیم و در موردش حرف می‌زنم.»

چیس و امپریولی در سال ۲۰۲۱ و با فیلم پیش‌درآمد «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) با یکدیگر همکاری کرده بودند. امپریولی راوی این فیلم در نقش کریستفر بود و «مایکل گاندولفینی» نقش «تونی سوپرانو» جوان را بازی کرد. این احتمال وجود دارد که این پروژه «اسرارآمیز» اسپین‌آف دیگری برای سریال «سوپرانوها» باشد.

سال گذشته چیس در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که ایده‌ای برای یک فیلم دیگر «سوپرانو» در سر دارد اما برادران وارنر و اچ‌بی‌او به تولیدش تمایلی نشان نمی‌دهند: «اما فکر نمی‌کنم آن‌ها تمایلی داشته باشند.»

چیس «خیل قدیسان» را برای اکران در سالن‌های سینما ساخت. او پیش‌تر از پخش همزمان آن از اچ‌بی‌او مکس اظهار ناامیدی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید