news-background
news-background

واکنش ریکی جرویز به استعفای لیز تراس جنجال‌برانگیز شد

«ریکی جرویز» پرچم‌دار شوخی‌هایی بود که پس از استعفای «لیز تراس» از سمت نخست وزیری بریتانیا شکل گرفتند. تراس پس از تنها ۴۴ روز فاجعه‌بار که ابهامات اقتصادی زیادی در بریتانیا به وجود آورد از سمت خود کناره‌گیری کرد.

تراس پنجشنبه گذشته گفت که «در دوران یک بی‌ثباتی اقتصادی و بین‌المللی» به این مقام رسیده و اضافه می‌کند: «رشد اقتصادی اندک بریتانیا برای مدتی طولانی ادامه داشته است. من از سوی حزب محافظه‌کار انتخاب شدم تا این شرایط را تغییر دهم.»

در حالی که حزب محافظه‌کار آماده انتخاب رهبری دیگری می‌شود، جرویز به شوخی می‌گوید می‌تواند جانشین تراس باشد. بازیگر «پس زا زندگی» (After Life) نتفلیکس با انتشار تصویری از خودش می‌نویسد: «و [انتخاب من] حتی در فهرست ۱۰ خبر عجیب سال هم قرار نمی‌گیرد.»

توییت جرویز موجی از واکنش‌ها را از سوی هوادارانش در پی داشت. «جیمز وودز» بازیگر پاسخ می‌دهد: «اما به راحتی یکی از ده تصمیم برتر تاریخ خواهد شد!»

صفحه توییتر پارودی «دفتر کابینه» تصویر جرویز را به یک میم تبدیل کرد و نوشت: «شاه از من خواسته‌اند تا نخست وزیر باشم چون این وضع مزخرف زیادی طول کشیده.»

«آنتونی اسکاراموچی» که در سال ۲۰۱۷ تنها ۱۱ روز مدیر روابط عمومی «کاخ سفید» بود در واکنش به توییت جرویز می‌نویسد: «لیز تراس ۴.۱ اسکاراموچی دوام آورد.»

جان و ادوارد گرایمز برادران ایرلندی که در سال ۲۰۰۹ مقام ششم نسخه بریتانیایی «فاکتور ایکس» (The X Factor) را کسب کردند می‌گویند: «مدت حضور ما در مسابقه «فاکتور ایکس» طولانی‌تر از حضور لیز تراس در سمت نخست وزیری بود!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید