news-background
news-background

بازگشت تایسا فارمیگا در The Nun 2 تأیید شد

«تایسا فارمیگا» در فیلم «راهبه ۲» (The Nun 2) نقش «خواهر آیرین» را تکرار می‌کند. او در دنباله «راهبه» که ۳۶۵.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت به «استورم رید» می‌پیوندد.

«مایکل چاوز» که «احضار شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) را ساخته، بر روی صندلی کارگردانی «راهبه ۲» می‌نشیند. در قسمت دوم «بانی آرونز» نقش «والاک» یا «راهبه» را تکرار خواهد کرد و برای سومین بار در چندگانه «احضار» دیده خواهد شد. او پیش‌تر در «احضار ۲» نیز این نقش را بازی کرده بود.

قسمت اول «راهبه» (The Nun) در سال ۲۰۱۸ اکران شد و در روز اول ۲۴ میلیون دلار فروخت و چندگانه «احضار» را از فروش جهانی ۲ میلیارد دلاری عبور داد. «جیمز وان» و «پیتر سفران» بهار سال ۲۰۱۹ برای تولید دنباله قرارداد بسته بودند و «اکلا کوپر» به عنوان نویسنده فیلمنامه معرفی شده بود.

فارمیگا در حال فیلمبرداری فصل دوم «عصر طلایی» (The Gilded Age) شبکه اچ‌بی‌او به همراه «سینتیا نیکسون» و «کری کون» است. او آخرین بار در فیلم «جان و حفره» (John and the Hole) مقابل «مایکل سی. هال» دیده شده که در جشنواره ساندنس سال ۲۰۲۱ اکران شد. فارمیگا سابقه نقش‌آفرینی در فیلم «قاطر» (The Mule) و «آنچه داشتند» (What They Had) را دارد.

«راهبه ۲» ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید