news-background
news-background

باکس آفیس: افتتاحیه ۲۰ میلیون دلاری فیلم Smile

فیلم «لبخند» (Smile) استودیوی مارامونت در افتتاحیه داخلی ۲۰ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم به کارگردانی «پارکر فین» که شنبه گذشته ۸.۶ میلیون دلار و جمعه ۸.۲ میلیون دلار فروخته بود، با بودجه ۱۷ میلیون دلاری تولید شده است.

مخاطبین به‌ «لبخند» نمره B- «سینمااسکور» و امتیاز ۶۹ درصد «پست‌ترک» دادند تا این فیلم بالاتر از «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) «الیویا وایلد» با ستارگان پرشمارش قرار بگیرد. فیلم پرحاشیه وایلد در دومین هفته اکران کاهش فروش ۶۳ درصدی را ثبت کرده و ۷ میلیون دلار فروخته است.

نزدیک به ۲۸ درصد از مخاطبین «لبخند» مردان بالاتر از ۲۵ ساله، ۲۷ درصد زنان زیر ۲۵ ساله، ۲۵ درصد مردان زیر ۲۵ ساله و ۲۰ درصد زنان بالاتر از ۲۵ ساله بودند. حدود ۷۳ درصد از خریداران بلیت نیز ۱۸ تا ۳۴ ساله‌اند در حالی که ۳۲ درصد اروپایی تبار، ۳۲ درصد لاتین تبار، ۲۰ درصد آفریقایی تبار، ۹ درصد آسیایی تبار، و ۸ درصد از سایر نژادها بوده‌اند.

«رلیش‌میکس» گزارش داده است که محتوای مرتبط با «لبخند» در تیک‌تاک ۴۲ میلیون و در یوتیوب ۳۹ میلیون بازدید را سبب شده تا دنیای رسانه‌ای فیلم به ۱۱۰.۲ میلیون بازدید و دنبال‌کننده در توییتر، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و تیک‌تاک برسد. این رقم بالاتر از میانگین ژانر وحشت است.

فروش همه فیلم‌های آمریکای شمالی در آخر هفته گذشته به ۶۴.۲ میلیون دلار رسید در حالی که در آخر هفته مشابه سال ۲۰۱۹ فیلم‌ها در مجموع ۹۴.۵ میلیون دلار بلیت‌فروشی کردند. در آن زمان فیلم انیمیشن «نفرت‌انگیز» (Abominable) در افتتاحیه ۲۰.۶ میلیون دلار فروخت و «آن: قسمت دوم» (It: Chapter Two) در چهارمین هفته اکران با ۱۰.۲ میلیون دلار در رتبه چهارم ایستاد.

این هفته فیلم هم‌جنس‌گرایانه «برادران» (Bros) یونیورسال با بازی «بیلی آیکنر» در افتتاحیه ۴.۸ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم با نمره A «سینمااسکور» و امتیاز ۸۰ درصد «پست‌ترک» دارای ۶۰ درصد مخاطب مرد، ۶۳ درصد ۲۵ تا ۴۴ ساله و از سوی دیگر ۶۱ درصد اروپایی تبار، ۱۹ درصد لاتین تبار،، ۶ درصد آفریقایی تبار، و ۱۴ درصد آسیایی تبار بودند.

فیلم «خانه خوب» (The Good House) با بازی «سیگورنی ویور» و «کوین کلاین» از جمعه تا یکشنبه نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار بلیت‌فروشی خواهد کرد. این فیلم که سال گذشته در جشنواره تورنتو اکران شد از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۰ درصد دریافت کرده و دارای ۵۴ درصد مخاطب زن، ۶۵ درصد بالاتر از ۴۵ ساله، ۸۷ درصد اروپایی تبار، ۸ درصد لاتین تبار، ۳ درصد آفریقایی تبار و ۲ درصد لاتین تبار بوده است.

«زن شاه» (The Woman King) در سومین هفته اکران ۷ میلیون دلار فروخت و از ۴۶.۷ میلیون دلار در بازارهای داخلی گذر کرد و «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) سونی با بازی «برد پیت» و «آرون تیلور جانسون» از فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلاری گذشت.

فیلم «آواتار» (Avatar) «جیمز کامرون» در دومین هفته اکران مجدد ۴ میلیون دلار فروخت و از فروش داخلی ۷۷۸.۴ میلیون دلاری عبور کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید