news-background
news-background

سریال Armor Wars مارول به یک فیلم تبدیل شد

مارول اعلام کرد که «جنگ زره‌ها» (Armor Wars) را به جای یک سریال در قالب فیلم می‌سازد. «دان چیدل» در این فیلم نقش «جیمز رودز» یا «ماشین جنگی» را تکرار خواهد کرد.

این فیلم بر اساس کتاب هفت جلدی کامیک «جنگ زره‌ها» ساخته خواهد شد و روایت خواهد کرد که وقتی فناوری «تونی استارک» به دستان نااهلش می‌افتد رودز چه واکنشی نشان می‌داد. «یاسر لستر» نویسنده سریال در مقام خود باقی می‌ماند و فیلمنامه «جنگ زره‌ها» را می‌نویسد. تاریخ اکران این فیلم در حال حاضر نامشخص است.

مارول در چند هفته اخیر تغییراتی در چند پروژه «دنیای سینمایی مارول» به وجود آورده است. این استودیو اعلام کرد که «بسام طارق» ریبوت «بلید» (Blade) با بازی «ماهرشالا علی» را کارگردانی نخواهد کرد. شایعه نارضایتی علی از فیلمنامه این بازسازی به گوش می‌رسد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول ماه گذشته در نمایشگاه D23 گفته بود که «جنگ زره‌ها» وقایع سریال «تهاجم سری» (Secret Invasion) که اوایل سال ۲۰۲۳ از دیزنی+ پخش خواهد شد را پی می‌گیرد. چیدل روی فرش قرمز نمایشگاه به «ورایتی» گفت: «در تریلر [«تهاجم سری»] می‌بینید که [رودز] با «نیک فیوری» تقابل می‌کند. با توجه به اتفاقاتی که در این مقطع روی سیاره افتاده، او و فیوری در سراسر این سریال درباره این که باید چه کنند با هم در کشمکش‌اند. به شکلی در ژانر تریلر است و سریالی متفاوت از آنچه در «دنیای سینمایی مارول» دیده‌اید، و اینکه می‌توانید همچنان به ایجاد تغییر ادامه دهیم عالی است. بسیار لذت‌بخش است.»

چیدل اضافه می‌کند که حاضر است در پروژه‌های آینده با مارول همکاری کند: «اگر چیزی جالب به نظر برسد و به من ارائه شود، خواهم گفت: «بله، بیایید بسازیمش.» او در سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) نقش کوتاهی بازی کرد و برای همین نقش کوتاه نامزد امی شد.

احتمال رویارویی «جیمز رودز» با شخصیت‌های شروری چون «جاستین همر» که در «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2) نقش او را «سم راک‌ول» بازی کرد وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید